Accepterad Örk | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? orkeen

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Kvarg 36år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, driven och rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin är född i Värmland på landet utanför en liten stad. Under hans uppväxt har han varit mycket nära fordon och haft ett intresse för det då hans pappa också gillade bilar. Detta intresse ledde då till att Kevin sökte till fordon på gymnasiet för att sedan kunna bli mekaniker vilket han arbetat som nu under de senaste åren. Hans uppväxt var en normal uppväxt på landet. Han hängde mycket med kompisar och var en mycket social kille. Han har alltid haft en hälsosam relation till sin familj som han håller nära sitt hjärta, speciellt hans far då som han är lite extra nära med. Några karaktärsdrag han har är till exempel att han är social av sig, gillar att prata och diskutera med folk. Sedan är han driven, alltså eftersom han gör ett jobb som han tycker är kul är han driven till att göra ett snyggt och ordentligt jobb. Hans passion för fordon gör att han inte tycker det är okej med ett slarvigt jobb. Vilket även översätter till att han har en hyfsat stark känsla för rättvisa. Att kunden ska få det den betalt för. Men detta är ju något han såklart känner för andra saker också utanför arbetslivet. Så framtids planerna för denna karaktär har jag tänkt ska bli att jag ska köra polis på den. Eftersom han förutom motor intresset har en stark känsla för rättvissa som jag skrev.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag tror jag kan tillföra med är roligt och skönt rp igentligen bara. Valde just denna server för jag hade hört att de va bra socialt RP och att folk ba hade de skoj och snacka. Så fortsätta bidra till det community ni har. Men hoppas även ja kan få lite roliga och unika scenarion med att ja RPar en karaktär som är mycket rättviss och noga med det. Då det inte är något jag direkt kan komma ihåg ja träffat i FiveM tidigare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man i RP inte bara ska spela för att vinna. Utan de är ju lite ge och ta. Det som händer händer ju och man ska rpa för de är kul och inte för att vinna så de är ju skitsam om motparten "vinner" eller om du gör det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg men har jag väll säkert gjort för länge sen nån gång när jag börjat RPA med var ju några år sen så inget jag kommer ihåg tyvärr.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, META GAMING, VDM och FEAR RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle påstå att jag har ganska mycket erfarenhet gällande RP då jag har spelat de en hel del.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka