Accepterad Örjan122 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örjan122

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bengt

Vad är ditt discord namn? geertsson

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karakatär heter Örjan Andersson han är född 1985-09-10.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, rolig, mycket stark vilja

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Örjan Andersson han är från den lilla staden Ronneby i Blekinge. Örjan har haft en mycket svår och tung uppväxt med båda alkholiserad föräldrar och drog misbruk bland vänner i skolan. Under hans uppväxt blev han slagen och misshandlad av sina föräldrar så när han blev 13 så bästemde han sig för att ta det såvra beslutet att ringa polisen på sina egna föräldrar. Han blev snabbt omplacerad på ett Barnhem med andra barn som hade upplevat samma saker. När Örjan vad 15 så dog hans enda kompis av en överdos på tramadol. Det har påverkat han mycket och därför vill han sätta stopp för all droghandel för att förhiund att fler personer ska uppleva samma saker som han. Iumed det så är hans dröm att bli polis så att han för engågngs skull sätta stopp för all drog handel. Det är det som är hans stora passion. Men han är långt därifrån då han just nu jobbar som sopplockare. Men Örjan är en stark person som inte lätt ger upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet hur man rpar socialt och för motpartens vinst. Jag är mycket erfaren rpare (800+ timmar) som vet hur man rpar så att det blir kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinning att man ska göra så att det blir kul för båda parterna. Så att man inte bara spwlar för att få makt och pengar för sin egen vinning utan så att det blir kul för alla oavsätt status.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutiti mot ett antal av reglerna på serven men har blivit bannad och på det viset lärt mig av mina misstag. Jag har aldrig blivit bannad frö samma saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = skada personer utan bakomliggande scenario, vdm = att man anvönder sitt fordon som ett vapen, meta = att man hämtar info utanför spelet, fearrp= att man ska värna frö sitt live genom att spela rädd och att tillexempel sträcka upp händerna om man blir rånad med vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mycket erfaren rpare, som spelat på unive länge, är tillbaka nu efter en bann, men har lärt mig av mina misstag. Tack för er tid! (

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.*
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.*
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Fixat!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka