Nekad Örjan Strömdeg | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örjan Strömdeg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198115032727

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? el Bulleoñ#7956

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Birger Strömdeg är en kille på 26 år född i storstaden Göteborg, där han fått sin goa charm ifrån. Han är en lojal arbetare och får alltid det tråkiga till att bli intressant. På sin fritid gillar han att cykla i skateparken och saker som utmanar hans förmågor. Att skratta är en självklarhet när man umgås med Birger. Birger är en normal människa med inte så många problem i sitt liv, vilket Birger störde sig på och det var det som ledde honom till att bli så våghalsig som han är, speciellt när det gäller att tricksa på sin bmx.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Till Unive kommer jag bidra med en större gemenskap med roliga RP upplevelser för alla. Tillsammans med mina vänner som är accepterade till Unive kommer vi lära känna många nya och tillsammans ha kul. Jag vill bli medlem så att jag kan få större möjligheter till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till Unive kan jag bidra med en rolig rollspels upplevelse för alla involverade, på en hög RP nivå, som är logisk och rättvis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte agera för att vinna scenariot. Jag ska uppträda så att det sker logiskt. Om någon tar fram en pistol mot mig, så ska jag inte vara "modig" och göra något impulsivt och dumt, utan jag ska lyssna på motpartnern; göra det som är logiskt, även om det innebär att jag råkar illa ute.

Hur hittade du Unive? Genom två vänner som är medlemmar i Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka