Nekad Örjan... | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? 0rjan.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan svensson och är 40 år och bor helt själv, hans mor och far gick bort för något år sedan och sen dess har han varit extrem deprimerad. Men Örjan har precis fått ett nytt jobb som städare så han har börjat starta upp en liten stabil ekonomi som han klarar sig på Örjans största mål i livet är att bli Polis eller Fotbollsproffs.
Örjan har även många andar roliga intressen som tex åka skateboard, sparkcykel och gyma.
Örjan har 3 stabila vänner som han brukar hänga en hel del med. dom och Örjan brukar dra ut på krogen och allmänt ha det skönt med varandra.
Men Örjans större mål är att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Hög RP nivå.
Mogen.
Har voice changer så det kan göra min "RP" mer unik till skillnad från andra.
Kan göra så inte bara jag går ut efter att vinna scenarios och även att andar ska få vinna.
osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag låter den personen också vinna typ, tex att om jag är polis sen har vi gripit en grabb 3 gånger innan som har en dålig bil, då kanske jag kör in i en vägg med meningen för att det också ska bli kul från hans sida så det blir roligt för alla =).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Tex RDM = Du dödar någon helt utan anledning, VDM = Du använder ett fordon för att döda någon till din fördel, NLR = New life rule man får inte komma ihåg något efter man thar tex dött, Meta gaming = att man får ej ta info från OOC till IG då blir det meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! jag har spelat på några andra RP serverar sedan tidigare så jag har en del erfarenhet samt kan reglerna bra kring rp så det är inget problem! =).

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet i nuläget. =).

Senast ändrad:
Utveckla: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka