- Meddelanden
- 98
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Ditt discordnamn: 0rjan.
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006
Varför ska just du bli staff? *Driven
*Engagerad
*Aktiv
*Mogen
*Trevlig
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att servern är bra, men isfall allt "Skottande" från olika gäng, tycker att det borde minskas samt att man inte borde få starta ett "Gäng krig" för minsta lilla.
Samt så tycker jag att man alltid kan aktivera WL jobben lite så det blir ännu bättre på servern.
Men tror med lite finslip här och där så kommer detta bli dunder!
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man samlas en bestämt tid t.ex som ett möte.
Man går igenom problemen ALLA problem som finns, man skriver upp dem.
Sen går man igenom dom en efter en, och låter ALLA säga vad dom tycker och tänker kring dom punkterna.
Sen kommer man överens om vad man tycker känns bäst för servern.
Sedan ta man det vidare å verkställer det så vi kan få en bättre RP på servern.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag själv tycker att det är väldigt viktigt att vara "Professionell" i sitt jobb, så det blir duktigt och bra gjort.
Jag tycker att man är "Professionell" som Staff när man, pratar med en vänlig ton, sitter i support, hjälper till när det behövs, inte stressad samt inte vara otrevlig eller liknande mot andra rättare sagt vara en förebild!
Så vi kan få fler hit till servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-16:00 Till 23:00
Tisdag-14:00 Till 00:00
Onsdag- 15:30 Till 23:00
Torsdag-16:00 Till 23:00
Fredag-15:00 Till 02:30
Lördag-11:00 Till 02:30
Söndag- 11:00 Till 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Är fördetta Sr.Mod på en annan server, samt har jag varit Staff här 2 gånger men det har blivit för mycket i skolan osv, så jag har bara inte hunnit med. Men nu känns det som att det kommer att funka.
Samt är SV nu ioch känner att jag vill töja mina kunskaper mer och bli Staff på servern.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Alla skulle nog kunna funka super, Men är lite rädd över donation då det kan gå fel samt då det är pengar involverat i det.
Ditt discordnamn: 0rjan.
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006
Varför ska just du bli staff? *Driven
*Engagerad
*Aktiv
*Mogen
*Trevlig
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att servern är bra, men isfall allt "Skottande" från olika gäng, tycker att det borde minskas samt att man inte borde få starta ett "Gäng krig" för minsta lilla.
Samt så tycker jag att man alltid kan aktivera WL jobben lite så det blir ännu bättre på servern.
Men tror med lite finslip här och där så kommer detta bli dunder!
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man samlas en bestämt tid t.ex som ett möte.
Man går igenom problemen ALLA problem som finns, man skriver upp dem.
Sen går man igenom dom en efter en, och låter ALLA säga vad dom tycker och tänker kring dom punkterna.
Sen kommer man överens om vad man tycker känns bäst för servern.
Sedan ta man det vidare å verkställer det så vi kan få en bättre RP på servern.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag själv tycker att det är väldigt viktigt att vara "Professionell" i sitt jobb, så det blir duktigt och bra gjort.
Jag tycker att man är "Professionell" som Staff när man, pratar med en vänlig ton, sitter i support, hjälper till när det behövs, inte stressad samt inte vara otrevlig eller liknande mot andra rättare sagt vara en förebild!
Så vi kan få fler hit till servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-16:00 Till 23:00
Tisdag-14:00 Till 00:00
Onsdag- 15:30 Till 23:00
Torsdag-16:00 Till 23:00
Fredag-15:00 Till 02:30
Lördag-11:00 Till 02:30
Söndag- 11:00 Till 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Är fördetta Sr.Mod på en annan server, samt har jag varit Staff här 2 gånger men det har blivit för mycket i skolan osv, så jag har bara inte hunnit med. Men nu känns det som att det kommer att funka.
Samt är SV nu ioch känner att jag vill töja mina kunskaper mer och bli Staff på servern.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Alla skulle nog kunna funka super, Men är lite rädd över donation då det kan gå fel samt då det är pengar involverat i det.