Accepterad Örjan... | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? 0rjan.

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-15:00 Till 23:00
Tisdag-14:00 Till 00:00
Onsdag- 15:30 Till 23:00
Torsdag-16:00 Till 23:00
Fredag-15:00 Till 01:30
Lördag-11:00 Till 02:30
Söndag- 11:00 Till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 Januari 2023, men gick med tidigare å var medlem, men slutade att tag men kom tbx efter!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur jag får fram detta, men kan gissa på ca 10 gånger från visaa felaktiga samt många bans i början när man lallade osv.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll på servern och sr till så att alla rpar bra och på en bra nivå.
Och att inte göra några fel. Samt ska en servervakt underlätta för Staff'sen
En servervakt ska även ta åtgärder på lallare osv, och det jag menar med det är att man kan t.ex kicka dem eller lägga en Sv ban å sedan be en staff höja bannen om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt gör att jag äre aktiv. Och att det hade hjälpt till i rpn.
Samt så har jag varit Staff här 2 gånger innan, men det har blit mycket med skolan å sånt så har tyvärr fått gått av, så därför tycker jag servercakt hade passat perffa!
+Så har jag varit Sr.Mod på ortenwave tidigare, så jag själv har en del erfarenhet =)
Och jag tror att jag kommer att passa som sv då jag kan plugga å sånt i skolan men ändå "Staffa" sen om jag vill töja mina gränser mer så blir det nog att ansöka till Staff!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man t.ex ressar sig själv efter man har dött i ett scenario.
Man kickar ngn för att "Utnyttja sin makt"
(Detta får ej ske)

Bifoga gärna en bild.
Använd dig av /bantotal : D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka