Accepterad Ölis | Medlem ansökning [Lars.Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ölis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo.

Vad är ditt discord namn? ugo123.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Kenneth "svärd" Anderson

Bakgrund: Kenneth Anderson allmänt känd som "Svärd", är en Trevlig och gåtfull karaktär i FiveM. Född och uppvuxen i en liten stad, hade Svärd alltid en törst efter äventyr. Efter examen från gymnasiet bestämde han sig för att lämna sitt vardagliga liv bakom sig och söka sin lycka i den livliga staden Unive

Utseende: Svärd är en lång, atletisk man i mitten av 20-årsåldern, med ett robust men ändå vackert utseende. Han har genomträngande blå ögon som verkar återspegla hans beslutsamhet, och hans korta, mörka hår bidrar till hans övergripande mystiska aura. Svärds mest utmärkande drag är ett ärr som löper från hans vänstra kind till käklinjen, intjänat under ett hett möte med en rivaliserande gängmedlem.

Personlighet: Svärd är en komplex karaktär med en blandning av självförtroende, charm och en antydan till oförutsägbarhet. Han har ett stort sinne för humor och är känd för sin kvickhet och använder ofta sina ord för att avväpna spända situationer. Trots sitt distanserade uppträdande är svärd starkt lojal mot dem han anser vara sina vänner, och han värdesätter förtroende över allt annat. Han har en stark känsla för rättvisa och är inte rädd för att ta saken i egna händer när han ser oskyldiga människor bli illa behandlade.

Yrke: Svärds yrke är inte satt ännu

Bakgrundshistoria: När han växte upp i ett oroligt kvarter, Blev hans farmor kidnappad av en kriminell medlem, Svärd försökte allt han kunde fast hon gick bort efter att medlemmen kastade ner henne för en bro. Svärd blev väldigt ledsen och har gjort allt för att hylla sin farmor...

Efter att ha flyttat till Los Santos fann Svärd sig snabbt insnärjd i nätet av kriminell verksamhet som plågade staden. Men istället för att bli en vanlig arbetare, bestämde han sig för att använda sina färdigheter och instinkter för att få ner de som mördade oskyldiga. Genom en kombination av street smarts, självlärt detektivarbete och en orubblig beslutsamhet byggde han sakta upp ett rykte som någon som kunde få jobbet gjort när andra inte kunde.

svärds erfarenheter har format honom till en motståndskraftig och påhittig individ. Han har utvecklat ett nätverk av kontakter, både inom brottsbekämpning och den kriminella undervärlden, som hjälper honom att samla in värdefull information för att underlätta hans utredningar. Hans metoder kan ibland böja reglerna, men han anser att målen rättfärdigar medlen, särskilt när det gäller att skydda de utsatta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med rolig RP och inte göra allt för att jag ska ha det så roligt som möjligt utan jag ska se till så dom andra som spelar också ska ha de kul när dom kör fiveM.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med avsikt att främja motpartens intressen och maximera deras möjlighet att uppnå en positiv utgång. Det kan vara kontraintuitivt eller ovanligt, särskilt i konkurrens- eller konfliktsituationer där många strävar efter att maximera sina egna vinster och minimera motpartens.

Hur hittade du Unive? Jag fick en invite av en polare som spelar/spelade på unive och jag har ingen server att spela på nu så jag testar Unive och ser hur RP:n går :)

Tillbaka