- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio
Vad är ditt discord namn? emilio_bader
Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ted Larsson 24 / 2000
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, Självsäker, energisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ted Larsson växte upp i en liten stad, där han lärde sig att klara sig själv tidigt. Efter en svår uppväxt bestämde han sig för att förändra sitt liv. Nu jobbar han hårt för att nå sina drömmar. Framtidsplanen är att skapa ett bättre liv, hitta trygghet och kanske hjälpa andra på vägen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios. bra på att följa regler som servern har.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna har det lika kul och att ingen går plus men ett scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming. Använder sig av tex discord för att få information. VDM. man använder bilen på ett sätt för att skada andra folk.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har sagt allting!
Vad är ditt discord namn? emilio_bader
Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ted Larsson 24 / 2000
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, Självsäker, energisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ted Larsson växte upp i en liten stad, där han lärde sig att klara sig själv tidigt. Efter en svår uppväxt bestämde han sig för att förändra sitt liv. Nu jobbar han hårt för att nå sina drömmar. Framtidsplanen är att skapa ett bättre liv, hitta trygghet och kanske hjälpa andra på vägen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios. bra på att följa regler som servern har.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna har det lika kul och att ingen går plus men ett scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming. Använder sig av tex discord för att få information. VDM. man använder bilen på ett sätt för att skada andra folk.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har sagt allting!