Accepterad Öhlin | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Öhlin

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Squidii/Öh1in

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktäer heter per-ander Johansson och kommer att vara i 30 års åldern.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? envis, rättvis, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden på min karaktär är ganska hemsk, han blev mobbad och retad mycket i grundskolan för att han inte var som alla andra. Hans Framtidsplaner är att bli en bilförsäljare eller mekaniker då han har ett stort intresse till bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både bra och roliga Rp scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brytit mot reglerna för många år sedan. gick in och lallade på nån serveer men märkte att fivem var ganska kul efter det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har väldigt många timmar på rp (2000 ungefär) om man räknar med alla konton jag har kört på

Hej! Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att utveckla frågan innan den automatiskt nekad!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden på min karaktär är ganska hemsk, han blev mobbad och retad mycket i grundskolan för att han inte var som alla andra. han har också varit nära döden då har var kriminell förr i tiden. han var med massor med dåliga folk och hamnade mitt i en driveby, han var väldigt nära på att dö men som tur är så var sjukvårdare väldigt nära platsen så han klarade sig. efter det så har han brytit kontakten helt med dem personerna och bytt namn och bostad. nu så vill han bara vara en vanlig man med ett lagligt jobb. Hans Framtidsplaner är att bli en bilförsäljare eller mekaniker då han har ett stort intresse till bilar.

Hej! Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att utveckla frågan innan den automatiskt nekad!
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden på min karaktär är ganska hemsk, han blev mobbad och retad mycket i grundskolan för att han inte var som alla andra. han har också varit nära döden då har var kriminell förr i tiden. han var med massor med dåliga folk och hamnade mitt i en driveby, han var väldigt nära på att dö men som tur är så var sjukvårdare väldigt nära platsen så han klarade sig. efter det så har han brytit kontakten helt med dem personerna och bytt namn och bostad. nu så vill han bara vara en vanlig man med ett lagligt jobb. Hans Framtidsplaner är att bli en bilförsäljare eller mekaniker då han har ett stort intresse till bilar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka