Accepterad Åkerbloman | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åkerbloman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? akerbl0manwtf

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Leon växte upp i en tuff miljö präglad av kriminalitet och fattigdom. Hans föräldrar var båda involverade i olika former av brottslighet, och från en tidig ålder drogs Leon in i den farliga världen av gäng och droger.

Leon hade alltid känt sig annorlunda jämfört med andra barn. Han hade svårt att koncentrera sig i skolan och fick ofta känna sig missförstådd av både lärare och klasskamrater. Trots att han hade en skarp intelligens och en naturlig talang för att lösa problem, kunde han aldrig riktigt passa in i det traditionella utbildningssystemet.

Det var inte förrän Leon var i tonåren som han fick sin ADHD-diagnos. Doktorn Florin, en rumänsk psykiater som han såg under en kort tid, var den som först identifierade hans tillstånd. Men Leon vägrade ta sina mediciner och följde inte upp behandlingen, delvis på grund av misstro mot auktoriteter och delvis på grund av den snabbt eskalerande livsstilen han var involverad i.

Leon snabbt insåg att hans ADHD, långt ifrån att vara en svaghet, faktiskt gav honom en fördel i den kriminella världen. Hans snabbtänkthet, impulsivitet och förmåga att hantera stressiga situationer gjorde honom till en värdefull tillgång för olika gäng och kriminella organisationer. Han blev känd för sin djärva och våldsamma natur, och ryktet om Leon Åkerblom spreds snabbt i stadens undre värld.

Men med tiden började Leons psykiska hälsa att försämras ännu mer. Hans ADHD kombinerat med den kontinuerliga exponeringen för våld och droger ledde till att han utvecklade allvarliga psykiska störningar. Han började uppleva hallucinationer, paranoia och perioder av extremt impulsivt beteende. Trots att han ibland sökte hjälp från olika psykiatriska och terapeutiska tjänster, var han ofta för misstänksam och oförutsägbar för att följa en konsekvent behandling.

Vid 24 års ålder är Leon åkerblom en av de mest fruktade och respekterade kriminella figurerna i staden. Han lever ett farligt och kaotiskt liv, ständigt jagad av polisen och rivaliserande gäng. Trots att han vet att hans beteende är självdestruktivt och att han riskerar att hamna bakom galler eller bli dödad, verkar han oförmögen att bryta den destruktiva cykeln. För Leon är det kriminella livet den enda han känner till och den enda han anser sig vara bra på. Men under ytan plågas han av tvivel, ångest och en känsla av tomhet som han inte kan undvika

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp samt hög rp nivå och kunna göra stora senarion inom unive rollspel som är både roliga för mig och motpartens sida. Jag siktar för en hög rp med så roliga och stora senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att man ej spelar för att man själv ska kunna vinna utan att också spela så att din motpartner också ska kunna vinna! för att både parterna ska kunna ha de kul under ett scenario och inte bara prioritera sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja till exempel Vdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot enVdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot enVdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot enVdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot enVdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot enVdm vehicle deatmatch att man kör på folk. Fearrp att man ska spela med som man hade gjort i rediga livet man måste vara rädd om någon riktar pistol mot en

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive rollspel innan och har ägt en egen server med en hög rp samt jag har spelat på strive rollspel som har jätte hög rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yes att jag kommer försöka bilda stora senarion och inte bara små skottlossningar jag är ute efter drog handel och såna stora senarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka