Nekad Åkerbloman | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åkerbloman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? akerbl0manwtf

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Åkerblom. Hans pappa är en bil mekaniker och hans mamma är tyvärr borta ingen vet något om mamman men Leon Åkerblom är en stark kille som har gått igenom mycket genom sina år. Han har ju en dröm att bli bilmekaniker som han inte än har uppfyllt men det kommer med tiden. Han hade en rolig 15 års ålder Leon hade massor av kompisar som hade roligt tillsammans dom sladdade och mekade med sina epor och allt då menar jag allt Leons pappa var en stor förebild för Leon utan sin pappa skulle han inte klara sig men nu 15år senare så är han nästan bilmekaniker det är bara sista utbildningen som saknas. Leon är en skötsam kille som inte göra några brottsligheter eller vapen/drogen han är en vanlig bil kille som mekar. Leon äger en Saab 9-5 och en Fiat som har skruvar på om han får medborgarskapet så kommer han börja jobba på autoexperten på direkten. Men ut över hans intresse och sånt, Leon är en kille som har haft det tuff utan en mamma men hans pappa har haft det tufft som ensam stående pappa. Leon hade bra betyg när han gick ut gymnasiet han var en duktig kille. Han har inget emot polis eller någon civil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och social rp samt kommer skaffa jobbet på autoexperten på direkt och kommer jobba dag in och dag ut

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att tillexempel göra ett stort senario på auto istället för säga ”jag vill ha turbo” med en dålig attityd kan man säga ”Tjena du jag skulle vilja kolla vad ni har och byta på min bil” och testa olika saker och göra något lite till stort

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag absolut. Jag kan tillexempel pwg: powergamming inte rpa på skador VDM: köra på någon RDM: döda någon utan anledning sen sist men inte minst SUNTFÖRNUFT viktigaste regeln på en fiveM server

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive Roleplay innan sen tog jag en paus med fiveM och spela forre istället sen nu är jag sugenbpå komma tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en hög rp nivå en extrem hög rp nivå

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka