Accepterad Åke Svensson | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Åke Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845714492/

Ditt Hex-ID: 110000134c6e03c

Vad är din discord tagg? Wdeeyyyyy#8428

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: suntförnuft,lall (körde på 2 människor i meko) ~^8Cabbe^4. Återstår: 4 dagar 23 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se. vet inte de står int

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft,lall (körde på 2 människor i meko) ~^8Cabbe^4. Återstår: 4 dagar 23 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom såg allt men jag gjorde inte de de va en bugg för mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hadde bråk med en grabb som vilde ha tbx sina pengar och jag skulle köra ut och köpa mobil sen kom jag tbx igen så såg jag inget i meko spelet hadde buggat så ja råka köra på 2 pers men de va en bugg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ju en bugg att ja inte såg ngt i meko så aa kan säga att de va en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. failrp och rdm flame råka slå en grabb och misklicka så hoppa ja ner från ett berg :D

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra in utan starta om spelet

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att ja ska altid starta om mitt spel om de e en bugg elr ngt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka