Nekad Åke Svensson | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Åke Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845714492/

Ditt Hex-ID: 110000134c6e03c

Vad är din discord tagg? Wdeeyyyyy#8428

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja vet att jag råka ta fel ja råka trycka på fel knappar så hoppa jag ner från klippan och jag skulle på riktigt inte göra de men de blev som de blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen i naken stan jag är inte kriminell om dom vilde tydligen ha mig ändå så jag stog där vid klippan och ja skulle ta ett glas vatten så tröck ja på typ 20 knappar och råka hoppa ner från klippan och dog jag skulle på riktigt stanna kvar på den men aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag råkade ju trycka på fel knappar och det är darför jag är bannad så aa

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för ut var jag me i ett slagsmål och blev bannad på 2 veckor elr om det va 16 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit glaset med vattnet och stannat kvar på klippan

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att jag ska trycka på knapparna tydligare

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka