Nekad Åke Svensson | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2007

Vad heter du på discord? Wdeyy#8428

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ja brukar spela mellan 09 på morgonen till till typ 02-03 på natten så ganska mke undantag att ja spelar till 12 ibland

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i snart 3 månader Och spelar bara på unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle spela som vanligt men om ja skulle se någon som gör fel kmr jag såklart reagera på de och ge dom varning om dom forsätter så aa kan de sluta me kick. Jag är ju kriminell men aa skulle ändå kunna spendera tid på att noclipa och kolla om alla har bra rp nivå osv. Kan va så att jag inte är hemma ibland då kmr ja va inaktiv ganska mke men aa bara undantag.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?
För det är mke pers inne och tycker de vore kul att få vara de och hålla koll på ställen om alla håller sig till reglerna osv håller hög rp nivå och jag är vänner med ganska många servervakter/staffs och dom tkr de är roligt så vill testa på de super mke.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att jag är ganska så aktiv och brukar bara typ spela de e ju så att jag är kriminell så de kan bli lite svårt ibland men aa när de behövs att servervakter ska va inne så kan jag bara gå in på datorn.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är schysst jag brukar vara super aktiv och gillar spela så förmodligen kommer jag att gilla att vara servervakt ganska så mke

Varför vill du bli servervakt? För ja vill göra unive till att alla håller sig reglerna om dom snackar ooc så ger jag dom en varning och om de snackar vidare får de sluta med en kick eller ban vem vet!?

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jaa kan ganska många staff kommandon som Typ som /svban /revive /kick o sånt.

Är du whitelistad på serven? Ja de e klart ja är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad 3 gånger failrp en bugg och sen rdm flame alla dom va när ja inte va whitelistad förutom buggen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej ja spelar bara på unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka