Nekad Åke/hjalmar | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke/hjalmar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? BoB#2786

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Som Hassan Råbåt skulle jag beskriva min karaktär som en erfaren och hårt arbetande polis som alltid försöker göra det rätta och upprätthålla lag och ordning. Jag ser mig själv som en rättvis och empatisk person som har en öppen kommunikation med medborgarna och andra spelare i RP-samhället.

Jag är också mycket målinriktad och har en stark vilja att skydda medborgarna och se till att alla har en säker och trygg tillvaro i samhället. Min karaktär har stor erfarenhet av att hantera olika situationer och är väl förberedd för alla typer av uppdrag som kan dyka upp.

Jag försöker också att alltid vara respektfull mot andra spelare och att ge dem den bästa RP-upplevelsen möjligt genom att engagera mig i dialog och interaktion med dem på ett positivt och konstruktivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som Hassan Råbåt anser att jag skulle vara en bra kandidat för att bli whitelistad på grund av min erfarenhet och min förmåga att skapa en bra RP-upplevelse för mig själv och andra spelare.

Jag har en gedigen kunskap om RP och har spelat på flera olika RP-samhällen, vilket har hjälpt mig att utveckla mina färdigheter inom kommunikation, problemlösning och interaktion med andra spelare.

Jag är också en ansvarstagande spelare som följer reglerna och respekterar andra spelares rättigheter och integritet. Jag är öppen för feedback och kritik för att kunna förbättra min RP-förmåga ytterligare.

Jag tror att jag skulle kunna bidra till RP-samhället på ett positivt sätt genom min erfarenhet, min attityd och min förmåga att skapa en engagerande och underhållande RP-upplevelse för alla som är involverade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som spelare gör sitt bästa för att skapa en situation som är givande och underhållande för alla inblandade parter, även om det innebär att ens egen karaktär inte vinner.

Detta är en viktig del av RP-spelande, då det skapar en positiv och inkluderande spelupplevelse för alla. Genom att spela för motpartens vinst, visar man respekt för andra spelare och deras karaktärer och visar att man vill skapa en spännande och rolig upplevelse för alla inblandade.

Att spela för motpartens vinst kan också bidra till att öka samarbetet och kommunikationen mellan spelare, vilket kan leda till en mer dynamisk och intressant spelupplevelse. Genom att fokusera på att skapa en positiv och inkluderande RP-upplevelse för alla, kan man också skapa en bättre spelgemenskap och bygga upp goda relationer med andra spelare.

Hur hittade du Unive? FiveM

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka