Nekad Åke/hjalmar | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke/hjalmar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vija bli Falck chef då jag inte sett han vara online på ett tag

Vad heter du IRL? Hjalmar

Vad heter du på discord? ModG#2786

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar på unive ganska länge vill jag säga men jag har fått indragen wh i och med att jag skiftade server för att se vilgen som är bäst och nu i slutet så började jag spela på denna för att den är bäst så jag tog en whitelist ansökan och ska fortsätta äventyret på att bli chef. Men kan säga att jag har spelat på unive i omgångar på dom här omgångarna så har jag testat olika server för att se vilken som är bäst och till slut så såg jag denna var bäst. Men om vi snackar i timmar så har jag ingen aning

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle säga jag har mycket kreativitet och genom den så kommer man på flera saker under tiden man jobbar och det löser man genom att snacka men en admin eller Philip. Men min jälva plan om jag blir chef ser jag så mycket fram emot och det ska börja med att jag kommer leta efter folk som vill jobba jag kommer även fixa en speciell discord om det inte redan finns en. Jag kommer kort svarat satsa mycket för detta jobb och jag kommer definitivt utveckla då jag har motivationen till att jobba som chef och utveckla. Jag kommer hela tiden se efter utvecklingar som kan göra det roligare för alla även dom som handlar. lite mera om mina framtids planer så kommer jag se fram till att jag kommer anställa bitr chefer som sedan ska hjälpa mig i dom beslut jag tar. Varför jag just ska bli anställd är för att man behöver en aktiv och bra chef som ger tydliga instruktioner. En bra sak som jag kommer göra är att jag kommer hålla kolll på dom jag anställer för att se hur mycket dom jobbar och hur bra dom jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag har ganska mycket erfarenheter just eftersom att jag har kollar på när folk spelar och för att jag har jobbar och varit chef i andra städer så jag skulle säga att jag kan ganska mycket inom detta jobb

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne efter skolan väldigt mycket men även på helgerna. Jag vågar inte lämmna ut något schema som alla andra gör just för att oftast så håller dom inte det jag säger att jag kommer vara inne och svara på dm och sköta mitt jobb så att alla blir glada

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka