Accepterad Åke/hjalmar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke/hjalmar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843575257/

Ditt Hex-ID: steam:110000134a63bd9

Vad är din discord tagg? OpaOPa#2786

Vem var det som bannade dig? tror det är Borenstam33

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 155658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att jobba som polis, jag tyckte att det blev tråkigt efter bara några dagar så jag valde att göra någonting som jag trodde skulle göra allt roligare. I detta fall var det att var en så kallade "Korrupt snut". Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag bröt mot regler som är ganska viktiga, regler som gör att yrken fungerar och att dom inte blir förstöra för att det finns folk som gör orealistiska saker tex jag...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag valde att säga upp precis innan jag hade tagit vapet, jag lämnade ifrån mig sakerna och sedan gick ut för att sedan hämta mig bil. Jag lade pistolen i handskfacket och sedan körde iväg. En stund sedan åkte jag ner till en mask affär och köpte en mask jag var på väg att ringa en person som skulle möjligtvis köpa pistolen. Men innan det hände så möttes jag av en moderator som konfronterade mig jag försökte förklara mig med det var nog försent och jag accepterade mig bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta tillfälle skulle jag säga ett det var en korrekt bann och att jag gjorde fel. Jag tycker bara att jag ska få en ny chans och att jag kommer bättra mig och inte begå samma misstag igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan, jag har blivit kickad en gång innan för "RDM" i 30 minuter, och hela den incidenten skulle jag säga var en felaktig bann. Jag pratade med Admins efter jag blev bannad och dom höll med mig, dom orkade inte Unbanna mig så dom sa bara att jag skulle vänta ut det. Men allt löste sig till slut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat tänka efter 1 till gång, jag hade kunnat tänka på vad konsekvenser skulle bli och vad som kan gå fel. Jag skulle haft mera snusförnuft. Men det var ett tag sen jag blev bannad, jag kommer inte riktigt ihåg när jag blev bannad med det var ett jädra bra tag sedan. Och nu har jag spelat andra serverar och blivit mera påläst och mera erfaren. Man kan säga att jag mognad lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte vara korrupt. Men speciellt att man ska tänka efter vad som blir konsekvenserna. Och använda sig mera av sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka