Accepterad Åbo Hasse Karlsson | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åbo Hasse Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198151203023/

Ditt Hex-ID: 11000010b6178cf

Vad är din discord tagg? tjopapel#8387

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM + Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom banna mig för jag blev kidnappad, och mitt spel krascha precis när jag hoppa in i deras bil, det är ju combatlog liksom men har inte kunnat göra något åt att mitt spel krascha liksom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte inne på spelet, men innan jag lämnade, eller aa mitt spel krascha, då skulle jag åka och plocka droger, men sen så var det killar där, och jag såg direkt att dom där dom är farligt liksom, jag blev stressad och åkte iväg sen kommer dom efter mig och sen kommer dom ifatt mig, sen så kör dom in i min bak och jag blir ju såklart tvungen att stanna annars blir det lite powergaming att dom kör in i mig och jag forsätter, så jag hoppar ut och dom bara kidnappar mig, men sen så ska jag hoppa in i deras bil men då kraschar mitt spel, och då får jag damp. Men sen när jag ska försöka komma in igen men då är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag förstår att dom banna mig då mitt spel krascha i ett scenario, men det var inte alls meningen att det skulle krascha för det skulle jag inte kunna göra något åt, men jag förstår combatlog men sen för VDM vet jag inte för det var mer dom som gjorde det isf, jag bara försökte köra iväg framför dom, det kan ha dsyncat för dom men inte för mig utan dom körde in i mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag skulle inte kunna göra något, isåfall bara att jag skulle ha fixat så mitt spel inte kraschar då och då, det är ganska drygt och ska försöka fixa det när jag kommer in igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska försöka att få mitt spel att sluta krascha.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka