Nekad Å lukta så gott | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Å lukta så gott

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? stol_ab

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Matte Börjesson är 24 år. Jag kommer ifrån landet bodde på en bondgård med min familj. Vi bar fyra i familjen Jag, min syster, Mamma och pappa. Vi hade en regel när man blir 10 hjälper man till med bondgården så nästan hela tiden så har jag hjälpt till på bondgården så jag har kört traktor och bil och fyrhjuling så har en stor erfarenhet och fordon. Jag har jagat med pappa en del när jag var liten och skjutit många djur och mitt första var när jag var 16 år gammal. Nu är jag 24 år som jag sa tidigare och vill flytta till stan för komma närmare alla affärer så jag kan shoppa mer och framförallt träffa massa nytt folk och få massa nya vänner. Det är tråkigt att flytta hemifrån kommer sakna familjen men ska bli roligt att träffa nytt folk och kanske skaffa en lägenhet och prova bo själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer såklart försöka ha så bra rp som möjligt men kommer också försöka att aldrig göra några regelbrott och jag kommer följa alla regler som finns och inte förstöra unive på något sätt. Jag kommer vara den bästa förebilden för alla icke medlemmarna i unive och såklart visa de hur man rp:ar så bra som möjligt. När jag blir medlem så kommer jag att försöka prata med folk för det tycker jag är roligt och vad jag kan bidra med mest är att jag kan få folk att skratta lätt och det är bra så att jag gör att folk känner sig trygga på unive och inte byter server. Efter det så kommer jag nog köpa ett krim och börja rpa mig som en kriminell och kommer då ta unive ännu mer seriöst än vad jag redan gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenario menas med att man måste spela för fearrp och det menas med om du till exempel blir skjuten så ska du verkligen inte stänga av spelet eftersom då förstör man hela scenariot och då blir det inte kul för någon alls. Om någon polis riktar vapen mot dig så måste du lyssna och göra som dem säger och inte bara springa iväg eller när nån kriminell siktar ett vapen mot ditt ansikte så måste du såklart lyssna på dem och ta upp dina händer om personen säger ta upp dina händer och inte bara stänga av spelet. Fearrp kommer att 100% leda till ett ban och det finns en risk att bli av med sina roller beror på vad för regelbrott det är man bryter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft Exempel du tar en cykel in i en bil affär och sen tränger du dig i kön. NLR: Exempel du blir kidnappad och sen så avrättar gänget dig efter det så kommer du till liv igen och då om du säger vem som avrätta dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat över 100+ timmar på rollspel så har rätt så stor erfarenhet på rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara svin rolig att spela med och kommer vilja höga rp nivån.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka