Accepterad Å lukta så gott | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Å lukta så gott

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? stol_ab

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Jag är 24 år snart 25 heter Matte Börjesson. När jag var liten så levde jag på landet med min familj. Vi bodde på en bondgård där vi hade kosor, grisar och hönor. Vi hade en regel när man fyllde 10 fick man hjälpa på bondgården. Så väldigt lång tid av mitt liv har jag hjälpt till på bondgården. Exempel kört traktor, matat djuren jagat en del med pappa. Skjut mitt första djur med pappa när jag var 16 år. Tänk på att flytta till stan och nu kommer jag göra det för vill komma närmare allt som köpa kläder bil affärerna och träffa många nya kompisar. Tänker skaffa något jobb så jag för ihop pengar till att hyra eller köpa en lägenhet. Kommer sakna familjen enormt mycket men det ska bli skoj att flytta till stan, börja jobba och träffa nytt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka ha så bra rp som möjligt inte bryta mot några regelbrott. Jag ska följa alla regler så att jag inte förstör unive.
Men det jag kommer bidra med mycket är att jag kommer vara rolig och göra så att alla känner sig trygga och inte byter server. När jag blir medlem ska jag skaffa jobb kanske bli polis. Varför jag vill bli polis är för jag gillar köra fordon men också gillar jag att prata med folk och kola så de mår bra och gripa de som har olagliga saker eller bryter regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska alltid spela fear rp och exempel om du blir skjuten så kan du inte bara stänga av spelet för då kommer förstöra hela scenariot och då blir det inte kul alls. Om polisen säger till dig eller riktar vapen på dig och säger något så lyssnar du på polisen och verkligen inte springer iväg samma om kriminellt gäng siktar vapen på dig då står du kvar och tar upp händerna i luften.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft: Exempel du tar en cykel in i en bil affär och sen tränger du dig i kön. NLR: Exempel du blir kidnappad och sen så avrättar gänget dig efter det så kommer du till liv igen och då om du säger vem som avrätta dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat över 100+ timmar på rollspel så har rätt så stor erfarenhet på rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara svin rolig att spela med och kommer vilja höga rp nivån.

Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.
Lycka till!

Tillbaka