Accepterad Äruföddigår? | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äruföddigår?

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280615761/

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad är ditt discord namn? Äruföddigår? #9918

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Zayney Picasso är en 19årig man med en stolt familj. Hans far, Gabriel Picasso är en del av ett spansktalande gatugäng.
Gabriel var en tuff kille formad av kulor och hårt arbete som försöker få sin son att gå till rätt om lagen.
Hans mamma är Amanda Picasso en drogmissbrukare som inte har kommit så väl långt i livet på grund av missbruket. Zayneys pappa gick bort på hans 15års födelsedag, någon hade betalat en torped för att döda honom.
Zayney var skyldig sin far mycket, som förmedlade det grundläggande i yrket till honom.
Strax efter hans fars död splittrades Zayneys familj. Den enda som stod kvar vid Zayney var hans pundare till mamma som förväntar sig att Zayney gör allt arbete och tillhandahåller.
Zayney föll på gatorna på grund av den specifika anledningen.
Eftersom Zayney bara var en tonåring vid 16 års ålder, var Zayneys första kärlek gangsterrap, en musikgenre som förstår honom, vad han går och har gått igenom när ingen annan gjorde det.
Han blev sparkad ut ur huset av sin mamma när han fyllde 17, eftersom han bara höll sig med besvär och skapade inget mer än problem innanför hennes dörr.
Zaynay hörde av sig till "Artjom", utan något annat alternativ.
Artjom var Amandas ex-pojkvän, Zayney fick flytta in hos Artjom, antingen stannar du här och följer mina regler eller så dör du fattig på gatorna, sa artjom.
Zayney debatterar sitt liv mellan att göra musik och önskan att bli respekterad och beundrad av de människor han älskar.
Zayney gillar inte riktigt Artjom, men han erkänner det faktum att det är Artjoms tak så han måste lyda efter Artjoms regler.
Så när Zayney blir tillsagd att göra sysslor skulle han göra dem.
Lyd helt enkelt Artjom tills han äntligen har råd med en egen plats.
Området han bor i nuförtiden, det har fått honom några vänner, grannens barn osv. När Zayney inte studerar eller gör sysslor går han och hänger med dem i parken i närheten.
De gör det som de flesta vanliga tonårskillar gör i deras ålder, och han ska visa de att man kan skapa något utan en familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag kan bidra till roliga rp scenarion, skaffa ett jobb och kunna uppnå just min karaktärs mål. Jag vill att min karaktär ska på något sätt (bevisa) att man kan ha ett liv utan familj.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är väldigt unika och duktiga spelare på serven. Folk på servern är väldigt bra på rollspel och framhäver något med deras karaktär. För att bli en bra spelare måste man också bemöta folk som är bättre en än för att utvecklas. Folk lever i sin karaktär och skapar spännande scenarion.

Hur hittade du Unive? Mina vänner föredrog att vi skulle ansöka in på en whitelistad server, de föredrog Unive så jag gick med i discorden, har vart med i discorden under en period men har ej haft tid för att vara online.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag tycker att rollspel ska definera riktiga världen rakt av, allt ska vara realistikt i karaktärens beteende, humörsvängingar, osv.
Eftersom man spelar som en "Karaktär" så tycker jag att man ska anpassa sig till just karaktärens fördelar och nakdelar.
Tex om karaktären har vart i en olycka tidigare så kanske karaktären inte kan göra en viss grej pågrund av tidigare händelser. Jag tycker att man ska gå efter vad just karaktären har för mål, vad karaktären vill framhäva. Målet är att kunna utveckla rollspelet för mig men också andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha roligt och utveckla både min och andras rollspel, när man spelar på en bra server blir det mycket roligare. Jag tycker att det finns väldigt många serverar som inte har en seriös rp nivå och därför sökte jag just till unive för att jag vet att det finns bra spelare och att det är en mycket högre rollspelsnivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka