Accepterad ÄRE SÅ? | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ÄRE SÅ?

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Helst anonym

Vad är ditt discord namn? dragonslayer69069#7078

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2007

Berätta om din karaktär. Anders kände redan i ung ålder att bilar är något som han ville arbeta med, men på vilket sätt visste han inte. Trots att han hade en sämre ställd ekonomisk situation som barn tog hans pappa ofta med honom på olika aktiviteter för att kunna se på bilar. När anders blev äldre började han snöa in sig på att tävla i racing men då inte ekonomin var något som tillät det på grund av Anders dåliga timlön la han den drömmen på hyllan. Ett tag var han inne på mekaniker men insåg att han skulle sakna känslan av att köra bil. Efter ett erbjudande vid 26 års ålder om att få köpa en taxibil av en släkting som skulle byta yrke valde Anders att ge det en chans och prova på taxiyrket. Idag, två år senare arbetar han fortfarande som taxichaufför men det finns en risk att kunderna får höra om hans krossade drömmar om att bli en racingförare. Målet med anders är att kunna bidra med en karaktär som visar sina personlighetsdrag väldigt tydligt. I och med hans stora passion för bilar och dessutom för den taxibil han själv använder kommer hans självkritiska och pedantiska sida komma fram. Håkan är väldigt trevlig som person och målet kommer vara att få nöjda kunder, däremot finns det även chans att anders åker runt privat och visar upp sin bil för att kunna få glänsa i den han kallar sin skönhet. Mitt mål är att kunna få till roliga och utvecklade scenarion. Jag tror att min karaktärs personlighetsdrag kommer göra så att han antingen blir en rolig favorit hos många eller att de håller sig borta från honom på grund av sin pedantiska och självkritiska sida.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög och bra rp nivå och mycket skratt och roliga scenarion. och jag kommer även ägna mycket tid framför datorn och spela unive för att mitt main spel är just fivem. Och när jag väl är i mina egna gjorda scenarion så utvecklas båda min och motpartnens rp. och jag kommer skaffa ett roligt jobb som utvecklar min rp mer och mer under tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om jag kör ett bil race som har vinster och jag har den snabbaste bilen i hela racet och sen så vinner jag alla förutom dom 4 sista och alla dom fyra personerna vet att jag kommer vinna och då ska jag kanske låta dom vinna för att dom också ska ha kul på servern så de jag menar är att alla ska ha lika kul när som helst och vart som hälst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - Random death match: När man dödar någon utan något grundläggande scenario. Powergaming1: När man blir på kör så ska man rpa på sina skador. Powergaming2: när man spelar för makt och pengar. SocialRP: t.ex om mitt gäng ska göra affärer med våra fiender så ska vi inte bara skjuta så fort dom dycker upp utan vi ska prata med lugn ton och vara trevliga. kan säga mer och ni vill de sen om jag blir godkänd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har typ 1000 timmar på fivem men jag raderade gta förut så nu har jag typ 300timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror ej de

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka