Nekad Äpplejuice | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äpplejuice

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156525921/

Ditt Hex-ID: 1100001474d7b61

Vad är din discord tagg? ferdo pinpin #7434

Vem var det som bannade dig? liam_bergman

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag körde in i någon sen laga min bil som ingenting från deras perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade loggat in på servern och gick till torget parkeringen och tog ut min saab och den var redan sönder så jag skulle köra den åt sidan för att laga den och det laggar mycket för mig vid torget så jag körde på nån tydligen men inte för mig så jag fortsatte som vanligt och vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det eftersom att för mig körde jag inte in i någon utan bara för han som kolla eftersom att vara spelare på torget laggar jätte mycket och jag har dåligt internet så jag såg honom inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för såna saker som man lätt göt fel eller bara inte tänker på men mina banns har även hjälpt mig att bli bättre på att rpa för jag lär mig av mina banns till skillnad från andra som går in och fortsätter att göra samma misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit det lite lugnare så att det kanske inte skulle ha laggat så mycket för när jag gör hastiga rörelser inne i stan laggar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ta det lugnt när jag kör där det är personer ofta och bara kanske köra väldigt långsamt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka