Nekad Äpplejuice | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äpplejuice

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Lund

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Fred silas #7434

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommar kan jag vara inne hela dagen nästan alltså typ 10:00-04:00 men vardagar så är det kanske typ 15:00-24:00 och vissa dagar mindre och vissa mer.

Hur länge har du spelat på Unive? några månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle använda det till att försöka hjälpa folk med deras problem dem får! Jag har varit på chef och det kom otroligt många som ville få jobb där och dem fick det men dem var BARA ute efter att kunna laga sina egna bilar och jag kan tänka mig att det kanske finns sånna servervakter som bara vill ressa sig själva men jag tycker det är otroligt respektlöst och dem tar bara upp platser för dem som vill vara där och hjälpa folk och servern!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på den här servern ett bra tag och jag vill ta ett steg längre och bli servervakt eftersom att jag har erfarenhet av servern och hur den funkar och jag vill bara hjälpa folk och göra servern bättre!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att vara aktiv och finnas för folk som behöver fråga en fråga angående om servern och kunna hjälp folk ingame men även utanför.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en mogen person som kan ta kritik men inte stökigt på servern så jag vill vara där och kunna hjälpa lite men jag menar lite hjälp är bättre än ingen hjälp.

Varför vill du bli servervakt? För som jag sa vill jag ta ett steg längre på servern och inte vara den som frågar om hjälp utan hjälpa dem som nu frågar om hjälp. Jag har ansökt om servervakt innan men blivit nekad varje gång och det är också därför jag gör en till eftersom att jag vet att jag kommer komma med bra engagemang och vilja hjälp folk och servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? nej men jag kan några som typ /kick /svban sen id men jag har kompisar som kan hjälpa mig. Jag kan även revive kommandorna på både mig själv och andra.

Är du whitelistad på serven? ja såklart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 1 tror jag men det då jag råka öppna en dörr med handklovar men jag lärde mig efter att man inte kunde och nu har jag blivit mycket bra på att rpa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka