Nekad Äpplejuice | Ansökan till Servervakt (Hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äpplejuice

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Lund

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Fred silas #7434

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela natten och kvällen men även typ 10-15

Hur länge har du spelat på Unive? några månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle sätta en högre press eller bättre rp nivå på spelarna genom att kicka dem och skriva bra förklaringar om varför, mitt mål är ju att göra servern bättre och få en högre rp nivå

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser folk varje dag göra saker som inte håller till på servern och som förtjänas att få ban, jag vet även att det kan vara stressigt för dem på staff teamet och jag vill bara komma dit och hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att ha bra koll på spelarna och försöka fixa så att servern får bättre rp nivå men även kanske hjälpa staffteamet med att ta bort dem som kanske inte har gjort grova fel men ändå fel så dem kan fokusera mer på dem större problemen.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har bra koll på reglerna och är väldigt bestämd person så ingen kommer undan eller vad man ska säga men jag har väldigt bra rp nivå ig jag själv.

Varför vill du bli servervakt? För har folk som säger att det behövs och jag älskar servern och vill göra den bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? nej men jag kan några som typ /kick /svban sen id men jag har kompisar som kan hjälpa mig.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 1 tror jag men det då jag råka öppna en dörr med handklovar men jag lärde mig efter att man inte kunde och nu har jag blivit mycket bra på att rpa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka