Accepterad Ängla121 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ängla121

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ängla

Vad är ditt discord namn? alexas1231

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Ängla heter min karaktär. Hon är vädligt livlig av sig och gillar djur och lite allt möjligt. Hon gillar väldigt mycket taco bar för hon åt alltid där när hon var liten typ 7år. Hon gillar att vara med kompisar som sara som var en barn kompis som Ängla hängde mycket med med Sara mådde jätte dåligt när hon var 16 och tog självmord för hon inte orkade mer. Så Ängla har haft det tufft att gå igenom att hons bästa kompis tog självmord Ängla är 22 och var också 16 när detta hände för dom gick i samma klass. Nu så har hon flyttat hemifrån och söker kille samt så har hon en lägenhet som kostar otroligt mycket i ränta tycker hon lägenhets räntan ligger på ungefär 2000kr/månad som hon tycker är mycket för hon har inte jätte bra jobb hon jobbar på det lokala coop. Hon bor med sin katt som heter henry han är 3 katt år och är orange ibland så kallar Ängla han limp macka som skämt. Men nu vill hon flytta till en fantastiskt stad som heter unive men komunen låter hon inte för det alla kommuner har sagt att man måste ansöka till att bo där. Ängla gillar också sport speciellt handboll. Ängla vill bli polis men gick inte den högskolan och hade inte dom betygen så hon siktar att gå om skolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, tjej rp, seriös rp, Och mycket erfarenhet inom rp förmodligen så blir jag polis inget jag vet än. Men siktar också för att Ängla ska få sig ett bra liv i unive. Har också 2 år av spelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man gör ett scenario/rån förmodligen eller gissla drama eller fritagning några exempel där. Men det betyder att du ska inte bli arg bara för att du förlorar också att du ska inte gå för att du ska vinna utan att man kan nästan låta poliserna eller de kriminella också vinna och att det inte är bara för att du vill få exempel upphöjning på polisen och exempel för de kriminella också att de bara ska få pengar eller nåt sånt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Suntförnuft, Du ska tänka som du skulle gjort irl. Rdm random death match du ska inte döda nån utan anledning. Vdm vechile death match du ska inte köra på nån alls.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag kopiera allt förutom Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att en mod sa utveckla den frågan så jag utvecklar bara den! Hoppas det är okej för jag ser ingen regel om det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka