Nekad Älgskeppet | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgskeppet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796404598/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Älgskeppet #8483

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1990-02-20 och heter Mats Eklund. Han är en chill kille som gillar att köra runt med fyrhjulingar och köpa trisslotter. Han gillar ej dyra bilar eller båtar för det är slöseri med pengar. Mats e rolig och trevlig mot alla som han bemöter. Han har det ekonomiskt knipigt men han känner att pengar och fina bilar inte är det viktigaste i livet.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till servern på intressanta och glada sätt. När folk stannar för att prata och sedan lämnar kommer de tänka "fan va schysst han va". Sure jag kommer kanske ställa till med lite problem här och där men så ska det vara. Om alla hade varit perfekta hade det inte varit en rolig server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara en trevlig och rolig server med bra community och trevliga människor. Jag gillar även modsen och tycker det är kul med en svensk miljlö

Hur hittade du Multistaden? Min kompis berättade om servern för mig och jag tyckte den lät intressant och spännande så jag joinade Multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och utvecklas. Mitt mål är inte att bli rikast på servern och äga de coolaste bilarna. Jag skulle även vilja jobba som polis för att mina kompisar gör det och de har gett mig kunskap om jobbet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast Multistaden för tillfället men har spelat på andra servrar innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka