Accepterad Älgskeppet | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgskeppet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796404598/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Älgskeppet #8483

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1990-02-20 och heter Mats Eklund. Han är en chill typ som gillar att köra runt med gamla bilar och fyrhjulingar. Det bästa Mats vet är att skrapa triss-lotter. Pengar är inte så viktigt för Mats, han vill hellre ha roligt och Mats största dröm är att driva en golfbana. Han har spelat golf hela sitt liv och är beredd att satsa allt för att den drömmen ska komma till liv. Tyvärr har han inte så mycket pengar och drömmen kommer bli svår att uppfylla men han kommer försöka sitt bästa. Som jag skrev innan är Mats en chill och lugn person som inte gillar att vara i slagsmål och han är trevlig mot alla.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag känner att jag kommer bidra till servern med glädje och kunskap. Jag kommer vara väldigt aktiv. Jag vill även supporta communityt och utöka det. Jag kommer vara en schysst person som respekterar alla inne på servern. Jag har även ganska mycket kunskap för jag har spelat på andra serverar och mina kompisar har lärt mig mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara en trevlig och rolig server med bra community och trevliga människor. Jag gillar även modsen och tycker det är kul med en svensk miljlö

Hur hittade du Multistaden? Min kompis berättade om servern för mig och jag tyckte den lät intressant och spännande så jag joinade Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skaffa mig en inkomst. Mitt mål är inte att skaffa mycket pengar eller ha de finaste bilarna utan att ha roligt med mina kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast Multistaden för tillfället men har spelat på andra servrar innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka