Accepterad Älgen1337 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? aelgen

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Tony Stark, han har haft en relativt svår uppgift med en frånvarande pappa och en alkoholiserad mamma. Detta speglar hans liv, han är ganska ostabil och hänger med en kriminell krets. Han känner sig inte riktigt behövd och har därför valt den kriminella vägen i livet eftersom han tycker att det verkar som de har en bra gemenskap inom det.

Han har två kompisar, de heter Ove och Bengt. De är inte heller så stabila vilket även det har bidragit till att Tony inte längre är så skötsam. I Tonys ungdom fick han psykiatrisk vård, efter det så jobbade han och drog in. Men nu har det skett saker som vänt upp och ned på Tonys liv och nu har han bestämt sig för att inte vara hederlig.

Tony är tillsammans med sin bäste Ove ledare över Fruktbusarna, det är ett etablerat gäng som består av olika frukter. Det började som en organisation för Ove, men när Tony kom in i bilden så reformerades det till ett aktiebolag. Sedan reformationen har Fruktbusarna växt extremt mycket och utvecklat både ett bra community och en bra ekonomi. Målet för Tony är att Fruktbusarna ska bli den största organisationen i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En unik, social karaktär som jag inte tror liknar något ni sett förut. Jag kan bidra rolig RP och unika scenarion genom både min erfarenhet och min karaktärs karaktärsdrag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En unik, social karaktär som jag inte tror liknar något ni sett förut. Jag kan bidra rolig RP och unika scenarion genom både min erfarenhet och min karaktärs karaktärsdrag.

Hur hittade du Unive? Via kompisar.

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka