Nekad Älgen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Älgen#3612

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? Cirka 1200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen för att jag har erfarenheter inom chef rollen inom just mekonomen. Har varit mekonomen chef på Unive 1 gång innan och även biträdande chef på falck så jag vet hur man beter sig som chef och kan hantera anställda på bästa möjliga sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så har jag varit chef/bitr inom mekaniker företag några gånger innan, så jag vet hur man tar hand om anställda och det övriga inom yrket

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Älgen Granskog och är uppfödd i gävle han har länge velat jobba med att skruva på bilar, då hans pappa hade ett eget företag som han skruvade på bilar. Älgen är född 1966 och är väldigt i form för sin ålder, hela sitt liv har han jobbat på coop och placera varor men har alltid drömt om att testa nått nytt. Efter några år på coop började han jobba på ett företag som heter mekonomen, där trivdes han mycket bra och har varit med om många olika chefer inom mekonomen. Nu vill han testa en ny roll och det är att ta över företaget, och styra det i egna händer.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 17-00
Helger 17-06

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka