Accepterad Älgen | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2004

Vad heter du på discord? Älgen#3612

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 17-00
Helger 17-06

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 8 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill bli server vakt efter som jag den senaste tiden sätt väldigt många som bara lallar runt specielt på piren och torget folk som kör över varandra slår varandra helt utan andledning bara lall skriver nästan alltid en /report men inte alltid att man får hjälp då staffsen håller på med annat då är det lite jobbigt när man bara blir påkörd om och om igen och kan inte göra något ser dem göra det på andra med och blir irriterad då jag inte kan göra något skulle vilja göra något åt det igenom att försöka få bort lallare från servern då dem bara förstör skulle också underlätta för staffs då dem får tillräckligt med reports

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på just unive pga för tillfället är det den största bästa servern mef bra scripts bra staffs och pga mängden spelare tycker jag det blir roligare mer sv supports och mods behöver men fortfarande roligare har varit inne på andra servrar men dem har inte samma kvalite av staffs scripts och rp nivå på spelarna många

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är väldigt aktiv och är lite överalt så ser mycket som händer inklusive det som folk gör fel som vdm rdm och mycket suntförnuft så när jag är på plats vid piren vill jag inte att det ska vara kaos där folk kör på varandra kaxar för dem vill ha bråk och slagsmål för dem småtaste andledningarna vill såklart att dem ska kunna skämta osv och ha kul men inte alt lall där det inte blir roligt för någon så skulle kunna hålla koll på saker vet att även att jag inte gör enorm skillnad

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle inte lata mig och blunda för problem ser jag ett försöker jag lösa det om någon gör fel och om någon gör fel och dem inte vet det vill jag inte få dem bannade bara att dem förstår vad dem gör fel sålänge dem lyssnar tycker jag dem ska få en andra chans om det är småfel som är svårt att veta såklart kör dem över alt och alla är en sak men om dem bara har fel kläder säger jag hellre till vad dem ska göra än banna eller kicka så jag skulle vilja styra upp det jag kan med att folk ska lära sig och dem fixar felet så alla kan ha kul utan att någon slutar på servern

Varför vill du bli servervakt? Jag är ganska trött på folk som lallar runt själv har jag haft mycket problem med rdm och ibland kan jag inte göra något åt det vilket med jag kan ändra på med sv vill somsagt vill inte banna alt och alla vill också lära dem vad dem gör fel men men det är skilnad på att inte veta och bara förstöra men skulle vilja ha lite ordning utan att göra staffsen mer upptagna

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? det finns /svban där man bannar folk i 1h om folk gör lite mindre misstag än riktiga bans och mer misstag än en kick. men du kan även använda /svban för att banna någon som har gjort något grövre tillfälligt, om detta sker så ska man spara ett klipp och skicka det till en mod/staff. Sen finns det /kick, /kick kan du använda på folk som har fel kläder eller som t.ex. står afk. eller folk som bara gör allmänt fel fast dem gör inget som förtjänar en /svban. sen finns det /dv men det är till för att ta bort bilar som t.ex. står trasiga på vägen så att servern inte ska få en så pass hög belastning på sig. jag känner även till /toggleid, detta används t.ex. på piren, då det infaller en otrolig mängd lall där men om du är i ett stort gäng eller något jobb så ska du inte ha toggleid på för att folk där förväntas att kunna rpa.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad några gånger men det var väldigt längesedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka