Nekad ÄKHI STAFF ANSÖKAN [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ödlan

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Spencer

Ditt discordnamn: iamscarr

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag har spelat unive ett ganska bra tag och har väldigt bra rp dessutom så vill jag inte heller ha massa lall och massa vdm eller nåt sånt på servern så det ska jag försöka hålla koll på och banna dom som håller på med massa sånt. Dessutom så ska jag också kolla så att alla rpar bra på servern. jag vill dessutom bli staff för att jag kommer att utveckla serverns rp nivå så mycket som jag kan om jag blir staff, för att jag har tidigare sett att det har vart ganska dålig stämning på rp nivån så det vill jag utveckla om jag blir en i staff teamet. (har dyslexi), det stora problemet jag har hittat med unive är mest skottlossningarna och dem oprovocerade bråken samt bristen på sociala RPn från vissa

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker det är mycket skottlossningar, brist på social rp och dessutom finns det folk som är absolut lallare. detta kommer jag jobba hårt med att försöka förbätrtra,Natt rpn också på natten är alla icke medlemar och lallar men även alla kriminella som ska skjuta och göra sina kidnappningar när det är typ 30 inne och jag tycker att det är väldigt tråkigt att folk inte har ett liv och bara går in och förstör för andra bara för att det ska vara "kul". Jag tolererar inte lall, lall=BAN. Det blir allmänt sämre rp på nätterna än vad det är på dagarna Men på¨dagarna måste man också styra upp speciellt på piren

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba med varandra försöka hitta en lösning som funkar och när man hittat lösningen är det bara att hjälpa varandra

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte skriva ooc man ska PMa folk istället och man ska aldrig skriva omogna/orelevanta saker i discorden

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte rpa lika mycket när jag fått min staff roll och mitt privataliv jag brukar gå till skolan 08:00-14:00 och när jag kommer det är då det börjar komma in folk och det är då det behövs staff arbete och då finns jag där

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? yess, har vart staff på ortenwave för 1 år sedan samt vation roleplay positioner support och mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på typ allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka