Inaktuell Äkhi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äkhi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Äkhi#5937

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter liam rosen han är 22år gammal Liam intressen är dator spel och bilar han gillar mest bilar han favorit bil är Audi rs6. Liam har alltid drömt om att jobba som polis och ska börja utbilda sig till polis om han blir medborgare. Liam har många vänner i en annan stad som heter ortenwave men han flytta för han tyckte den stan var jobbig
och liam gillar att hänga med dom på fritiden och käka något gott. hans pappa har alltid föröka hjälpa han så gott i vått och torrt. nu längtar Liam tills han är medborgare och kan börja utbilda sig och förhoppningsvis börja jobba hos polisen. Han gillar att träna och bygga muskler

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bridra med en bra rp nivå och bra scenarion jag kan hjälpa folk med rp och Jag kan visa att jag är en seriös rpare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? an ska både kunna förlora och vinna ett scenario. man ska alltid göra scenariot roligare för båda. man ska tänka på andras bästa bara, blir mycket roligare om det är roligt för båda inte bara för sig själv

Hur hittade du Unive? jag hitta den för länge sedan men vill nu börja rp här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka