Nekad Äkhi | Ban Överklagan [Alchemy120]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Äkhi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229888909/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bace98d

Vad är din discord tagg? spixyxx

Vem var det som bannade dig? Alchemy120

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev gråt till en person när han kallade mig busunge och att min bil kmr bli borttagen och sånt hetsade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag dog av en kille då sa han busunge din bil kmr bli sänkt och sen när en kille i vår alliance gick ut or narcos gäng hus då tog han mig och körde till sjukan då skrev jag gråt för han kalla mig busunge och tog min bil för han som höll mig gick in i sjukan och lämnade mig då skrev jag gråt några gånger

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ´vet inte för du banna för hets i ooc fast jag kanske gjorde det men han gjorde inte så bra häller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad förut men det står 6 tidigare men det är inte sant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde sluta bry mig on vad han sa och inte skrivit det skulle bara låta honom ta min bil och skulle skita i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska hetsa i ooc när jag är död och det var inte bra av mig att skriva det de kmr aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag kmr inte medela er om bannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka