Accepterad ´sadboy.69 | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

´sadboy.69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? zacke#5919

Vem var det som bannade dig? RealSvampbob

Hur lång tid var din ban? 70 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: mass vdm ~RealSvampBob. Återstår: 68 dagar 22 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att TheRealSvambob bannade mig för att han trodde jag var en lallare och ville VDM:a men jag ville inte det och det stod till såhär egentligen: Jag väntade i kön på att köpa en ny bil, jag va skit taggad och jag snackade med dom andra i kön som också skulle köpa en ny bil och vi hade gött snack och jag blev kompisar med dom och skaffade deras telefon nummer så att vi kunde ses på senare håll och sen när det är min tur så tar bilförsäljaren in mig i bilfirman och så snackar jag med han och så frågar jag honom vart man kan se alla bilar man kunde köpa och då så han att han kunde ta in en annan kund och jag kollar i katalogen och bestämmer mig för att köpa den bilen (kommer ej ihåg namn) och sen så kommer jag ner och så står han med den andra kunden fortfarande och jag hälsar på kunden och han var schysst sen så när det är min tur säger jag vilken bil jag vill ha och så hade jag inte råd för det vill skillnaderna på katalog priserna och då så sa jag har ni nån bil för under 57k och han Ba ja och sen så sa han namnet på bilen och jag ba ja det blir bra och sen så ger mig han mig en faktura och jag betalar den och sen så frågar han om mitt id kort så jag ger han det och han ber mig komma runt desken och jag får nycklarna och jag hoppar in i min bil och kör iväg och jag var skit taggad sen så kör jag ut ur bilfirman och tar svängen till höger och maxar uppfarten och sen så laggar mitt spel till och precis när det blir normalt igen så försöker jag bromsa men jag råkar köra 2 personer och jag skriker jag ber om ursäkt det var verkligen inte med meningen. och dom dör inte och jag blir skit ledsen på mig sjlv och precis när jag ska ge han alvedon så blir jag bannad och jag blev skit ledsen och jag har inte så många kompisar så jag har mest spelat rp det här sommarlovet så jag vill verkligen bli unbannnad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade i kön på att köpa en ny bil, jag va skit taggad och jag snackade med dom andra i kön som också skulle köpa en ny bil och vi hade gött snack och jag blev kompisar med dom och skaffade deras telefon nummer så att vi kunde ses på senare håll och sen när det är min tur så tar bilförsäljaren in mig i bilfirman och så snackar jag med han och så frågar jag honom vart man kan se alla bilar man kunde köpa och då så han att han kunde ta in en annan kund och jag kollar i katalogen och bestämmer mig för att köpa den bilen (kommer ej ihåg namn) och sen så kommer jag ner och så står han med den andra kunden fortfarande och jag hälsar på kunden och han var schysst sen så när det är min tur säger jag vilken bil jag vill ha och så hade jag inte råd för det vill skillnaderna på katalog priserna och då så sa jag har ni nån bil för under 57k och han Ba ja och sen så sa han namnet på bilen och jag ba ja det blir bra och sen så ger mig han mig en faktura och jag betalar den och sen så frågar han om mitt id kort så jag ger han det och han ber mig komma runt desken och jag får nycklarna och jag hoppar in i min bil och kör iväg och jag var skit taggad sen så kör jag ut ur bilfirman och tar svängen till höger och maxar uppfarten och sen så laggar mitt spel till och precis när det blir normalt igen så försöker jag bromsa men jag råkar köra 2 personer och jag skriker jag ber om ursäkt det var verkligen inte med meningen. och dom dör inte och jag blir skit ledsen på mig sjlv och precis när jag ska ge han alvedon så blir jag bannad och jag blev skit ledsen och jag har inte så många kompisar så jag har mest spelat rp det här sommarlovet så jag vill verkligen bli unbannnad. DETTA SKA VERKLIGEN INTE HÄNDA IGEN!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att staffen trodde att jag var en icke seriös rp spelare fast jag är väldigt seriös så han tror jag lallade runt men jag hade ju precis köpt en ny bil och jag vdm:a 2 personer med misstag och jag hade fått deras nummer och vi blev vänner medans vi väntade på kö utanför bilfirman så jag tycker på vad som egentligen hände vägen så var det en felaktig bann men staffen trodde att det var med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mindre taggad och köra långsamt för jag vet att mitt spel kan vara laggigt så jag får verkligen tänka på det nästa gång och försöka lära mig mer om gtas funktioner med bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur mkt som helst att ta det lugnt när man kör bil och ta hand om sina vänner och jag har kört runt lite på gta online för att sen kunna ta denna comeback till rp unive och jag har fixat lagget på mitt spel nu och neka snälla inte denna server är jätte bra och jag har inte så mycket annat att göra en att spela rp och det här är den bästa servern och snälla neka inte detta betyder mycket för mig.<3

Har du läst våra regler? Ja

Jag hoppas verkligen att du förstår allvaret i att VDMa spelare. Oavsett via lagg eller inte. Jag ger dig en chans att visa att du VERKLIGEN förstår reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka