Accepterad ¨yhyhyh | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yhyhyh

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Benim8765

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ville Jonsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, tålmodig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: in Karaktär har en svensk bakgrund och han har haft det svårt i sin uppväxt med vänner samt skola. På grund av sin grova adhd. Men när han mådde som sämst i sitt liv så fick han plötsligt ett stort intresse av bilhandel och fordon. Så när han blev 18 år så gjorde han en jobbinterjuv men den blev tyvärr nekad men nu har Adam Karlsson fått tillbaka sin motivation om att bli bilhandlare igen så det är hans framtidsplaner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp. Jag kommer även delta med en rolig och kreativ rp vilket kommer leda till att jag kommer hjälpa nya rpare att komma längre fram i sitt rpande och ha det roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela scenarion där man själv vinner utan att man kan även spela scenarion där man förlorar men scenariot blir ändå roligt för både parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har hänt några gånger men de har mest varit för någon powergaming och suntförnuft men jag har lärt mig av de regelbrotten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp innebär att man inte är rädd eller värnar för sitt liv när man till exempel är kidnappad. Suntförnuft innebär att man kör i 300 i staden eller att man springer runt med rånarluva på sjukhuset. Rdm innebär att man går och till exempel skjuter någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig samt kreativ person som vill hjälpa folk att komma långt i sitt rpande.

råka ta nått gammalt namn på medlemskaps ansökan heter adam karlsson ig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka