Accepterad §plash | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

§plash

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153607183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Splash#6763

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. engt han är en ung liten kille som har förlorat både sin mamma och pappa.

Hans pappa började redan sen han var ung att börja ta droger, och sedan har hans pappa bara tagit mer och mer droger, tillsist när Bengt blev 15 år så kom polisen och tog honom in till en rättegång där han blev dömd för narkotika brott. Nu sitter hans pappa i fängelse i 15 år.

Hans mamma började röka och dricka alkohol sedan Bengt föddes, hon hade börjat må dligt sedan Bengt föddes oc hdet var därför hon började dricka alkohol. Bengt han nästan aldrig träffa sin mamma eftersom att hon tog när han var 7 år. Så efter hans mammas död så har han mått rätt dåligt+hans pappas straff.

Så Bengt har bott i många fosterhem, det första fosterhemmet blev han misshandlad i och det andra blev han nästan dödad i. När han fyllde 18 år så flyttade han till denna staden. Hans dröm har alltid arit att bli en polis men den drömmer börjar gå vidare till kriminaliteten istället. Så vi får se hur det går för Bengt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem eftersom jag vill se hur servern utvecklar sig och se om den kan bli ännu större, jag är väldigt engarerad i rp's och jag kan väldigt bra rollspela. Jag har rollspelat sedan jag har varit liten, eftersom jag har börjat spela rp spel. Jag kan alla regler på servern och jag kan både rp på ett löjligt sätt och på ett vanligt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och jag kommer följa alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna varje senario. Man ska tänka på alla som är med i senariot

Hur hittade du Unive? Min kompis 𝓐𝓷𝓴𝓪𝓷

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun annars blir du nekad.

Tillbaka