Accepterad Tor | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879636370/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Torino

Vad är din discord tagg? 2792

Vem var det som bannade dig? swe wille

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Copbait ~SweWilliam. Återstår: 1 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råka köra mot rött

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde vid torget o råka köra mot rött framför en poils och då stannade jag inte eftersom att jag är eftrelyst och så blir jag bannad för copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massor av felaktiga och gammla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte råkat köra mot rött

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man tydligen ska stanna om man är efterlyst

Har du läst våra regler? Ja
 
Rep+ Förtjänar verkligen unban då jag anser att det vart fel att banna honom då han inte visste att det stod en polis inne i staden när han körde mot rött då han var efterlyst.
 
Rep+ Förtjänar verkligen unban då jag anser att det vart fel att banna honom då han inte visste att det stod en polis inne i staden när han körde mot rött då han var efterlyst.
kuuung
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top