- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton köhl
Vad heter du på discord? ante1337#4845
Ange ditt födelsedatum 15 November 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna är jag oftast aktiv på kvällarna för att jag kommer hem sent efter skolan. på helgerna så är det från 12:00 och framåt tills sent på kvällarna
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen februari 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/990554587901599764/1048164572768522260/image.png det är en bild på alla mina 3 bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv är exakt samma som en vanlig medlem bara att den ska hjälpa till att ta bort lallare och regelbrytare som är vid en där man rpar alltså man ska inte medvetet åka till platser där man vet många lallar bara för att kunna kicka och banna folk. den ska också hjälpa till så att det inte är så mycket fordon ute på vägarna som bara tar plats så då menas det med att man ska ta och använda komandot Dv. en sv är alltså till för att underlätta för staffs så att dem inte har lika mycket att göra.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att hjälpa till med serverns bästa så att det inte blir lika jobbigt för staffs samt så att dem ska slippa specca runt på serverns alla ställen hela tiden. jag har också märkt på senaste tid att det förekommer mycket lall på vissa ställen som förstör rpn på många sätt vilket jag vill förhindra ska ske. jag har också märkt att det är mycket bilar ute på gatorna som bara står och är sönder och ingen gör något åt det och det tar mycket på min dator och tror att det gör det på mångas också och det leder till att man kraschar väldigt ofta vilket inte är så jätte kul om man är i något scenario, då om man är sv så kan man passa på att dv små bilar som är ute.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en slags abuse kan vara om jag är i ett scenario och jag dör av mina motståndare och då så kan jag använda mig av /revive för att leva igen eller använda mig av toggleid för att se genom väggar så att jag ska vinna scenariot, det är strikt förbjudet och det är en av det grövre abusen. korruption är om man använder sig av revive för sin egna vinning alltså om jag är hungrig så revvar jag istället för att äta. det kan också vara att jag revvar min kompis för att han ber om det även fast att han inte ska få det i ett tillfälle utan att han ska få sjukvård och att man inte orkar åka ditt så man ressa det är en korruption.
Vad heter du på discord? ante1337#4845
Ange ditt födelsedatum 15 November 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna är jag oftast aktiv på kvällarna för att jag kommer hem sent efter skolan. på helgerna så är det från 12:00 och framåt tills sent på kvällarna
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen februari 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/990554587901599764/1048164572768522260/image.png det är en bild på alla mina 3 bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv är exakt samma som en vanlig medlem bara att den ska hjälpa till att ta bort lallare och regelbrytare som är vid en där man rpar alltså man ska inte medvetet åka till platser där man vet många lallar bara för att kunna kicka och banna folk. den ska också hjälpa till så att det inte är så mycket fordon ute på vägarna som bara tar plats så då menas det med att man ska ta och använda komandot Dv. en sv är alltså till för att underlätta för staffs så att dem inte har lika mycket att göra.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att hjälpa till med serverns bästa så att det inte blir lika jobbigt för staffs samt så att dem ska slippa specca runt på serverns alla ställen hela tiden. jag har också märkt på senaste tid att det förekommer mycket lall på vissa ställen som förstör rpn på många sätt vilket jag vill förhindra ska ske. jag har också märkt att det är mycket bilar ute på gatorna som bara står och är sönder och ingen gör något åt det och det tar mycket på min dator och tror att det gör det på mångas också och det leder till att man kraschar väldigt ofta vilket inte är så jätte kul om man är i något scenario, då om man är sv så kan man passa på att dv små bilar som är ute.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en slags abuse kan vara om jag är i ett scenario och jag dör av mina motståndare och då så kan jag använda mig av /revive för att leva igen eller använda mig av toggleid för att se genom väggar så att jag ska vinna scenariot, det är strikt förbjudet och det är en av det grövre abusen. korruption är om man använder sig av revive för sin egna vinning alltså om jag är hungrig så revvar jag istället för att äta. det kan också vara att jag revvar min kompis för att han ber om det även fast att han inte ska få det i ett tillfälle utan att han ska få sjukvård och att man inte orkar åka ditt så man ressa det är en korruption.