Nekad RickyNaughty | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RickyNaughty

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199180879695/

Vad är ditt namn i verkligheten? Artur Merzjoev

Vad är ditt discord namn? ItsMerz#2007

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rick Olsson. Han är 25 år. När han var liten bodde han i USA, Han förlorade sin pappa i en skottlossning. Han växte uppe i USA men nu har han flyttat till Sverige för att kunna utbilda sig till och göra det hans pappa gjorde innan han dog. Han är väldigt intresserad av att hjälpa och skydda folk på ett eller annat sätt. Han är väldigt intresserad av jobben polis och secutritas. Han är också intresserad av bilar och motorer. Han gillar att hålla på med bilar genom att köpa sälja och fixa till bilar. Han har ingen annan familje medlem i landet eller staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan hålla en bra rp nivå och inte lallar. Jag följer även alla regler. Jag har inte spelat spelt så länge så jag är kanske inte den bästa spelaren men jag vill få en chans att prova.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att ni har väldigt många spelare och det gör det roligare att rpa. Ni har unika jobb och unika skripts. Vilket också gör det mer intressant och roligare rp. Jag blir också intresserad eftersom att min kompis har sagt väldigt mycket bra saker om servern och communityt

Hur hittade du Unive? en vän sa till måg att testa rp så jag undra vilken server på FiveM jag skulle köra så sa han Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att rollspela så bra som möjligt. Det finns många mål på vägen och det ska jag kämpa för om jag blir godkänd. Tillexempel att inte gå ooc som är vanligt att många gör och att följa alla regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jobba för polisen eller securitas. Mitt mål är också att få så bra rollspel nivå som möjligt vill också att undvika att bli bannad eller kickad. Såklart finns det många mål på vägen till securitas eller polis men ska försöka rpa mig dit.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Har provat att köra på andra men ingen är lika bra som Unive. Så är inte aktiv deltagare i någon annan server.
 
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199180879695/

Vad är ditt namn i verkligheten? Artur Merzjoev

Vad är ditt discord namn? ItsMerz#2007

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rick Olsson. Han är 25 år. När han var liten bodde han i USA, Han förlorade sin pappa i en skottlossning. Han växte uppe i USA men nu har han flyttat till Sverige för att kunna utbilda sig till och göra det hans pappa gjorde innan han dog. Han är väldigt intresserad av att hjälpa och skydda folk på ett eller annat sätt. Han är väldigt intresserad av jobben polis och secutritas. Han är också intresserad av bilar och motorer. Han gillar att hålla på med bilar genom att köpa sälja och fixa till bilar. Han har ingen annan familje medlem i landet eller staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan hålla en bra rp nivå och inte lallar. Jag följer även alla regler. Jag har inte spelat spelt så länge så jag är kanske inte den bästa spelaren men jag vill få en chans att prova.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att ni har väldigt många spelare och det gör det roligare att rpa. Ni har unika jobb och unika skripts. Vilket också gör det mer intressant och roligare rp. Jag blir också intresserad eftersom att min kompis har sagt väldigt mycket bra saker om servern och communityt

Hur hittade du Unive? en vän sa till måg att testa rp så jag undra vilken server på FiveM jag skulle köra så sa han Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att rollspela så bra som möjligt. Det finns många mål på vägen och det ska jag kämpa för om jag blir godkänd. Tillexempel att inte gå ooc som är vanligt att många gör och att följa alla regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jobba för polisen eller securitas. Mitt mål är också att få så bra rollspel nivå som möjligt vill också att undvika att bli bannad eller kickad. Såklart finns det många mål på vägen till securitas eller polis men ska försöka rpa mig dit.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Har provat att köra på andra men ingen är lika bra som Unive. Så är inte aktiv deltagare i någon annan server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top