Nekad viktor oberg | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PUNG hår

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980998654/

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2000

Berätta om din karaktär. han har måga väner och han har en bra rela shon med sin familj
han vill jobba som polis och bil götsäljare på maja lisas
han är föd 1999-12-02
och känslorna som min karaktär har är att han är omtenk sam glad snäll


om det blev dålig så är det för att jag har dylxy och can inte stava bra

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är ofta aktiv och komer att joba mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill jobba på olika jobb some polis abulans och maja-lisas

Hur hittade du Unive? av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara med andra och jobba

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar itne på någon anna en unive
 
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980998654/

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2000

Berätta om din karaktär. han har måga väner och han har en bra rela shon med sin familj
han vill jobba som polis och bil götsäljare på maja lisas
han är föd 1999-12-02
och känslorna som min karaktär har är att han är omtenk sam glad snäll


om det blev dålig så är det för att jag har dylxy och can inte stava bra

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är ofta aktiv och komer att joba mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill jobba på olika jobb some polis abulans och maja-lisas och

Hur hittade du Unive? av en kompis för att han sa att jag skulle lada hem fivem så jorde jag det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara med andra och jobba och även ha kul och åka mycket bil och sälja maser med bilar och även jaga bovar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar itne på någon anna en unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top