- Meddelanden
- 339
- Reaction score
- 26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jesse2K/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesse
Vad är ditt discord namn? Jesse2K#0002
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Martin Bergström han är 27 och vill bli polis. Han har hjälpt extremt många i stan med små tjänster men nu vill han hjälpa folk med större tjänster. Som han kan göra inom polisen, han vill kunna hjälpa och ha koll på stan så inget händer. Han vill kunna ha ett jobb han älskar och vill gå till dagligen som han trivs på. Han har haft en pappa som har varit polis chef i en annan stad som han har set upp till ganska mycket, sen när han dog så ville Martin också bli polis och hålla koll på den stan han bor i som hans pappa gjorde.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna RPa på serven med ett jobb. Jag har bra och hög rp nivå och kommer rp så bra jag bara kan från min sida. Göra roliga och stora scenarion som båda sidorna har roligt i, vill att folk ska kunna ha rolig rp runt mig och att folk tycker jag är bra på de jag gör och jag börja med rp då jag har set massa streams som rpar och har tyckt att de är roligt att kolla på och vill testa de själv jag vill kunna gå in på en server jag gillar att vara inne på och att jag inte tröttnar för de är dålig rp för jag tycker de är ganska bra rp och vill hjälpa att göra den ännu bättre genom att göra mitt bästa. Själv vill kunna rp med kompisar som har tipsat om serven och vill kunna ha roligt med dom utan att veta att man vet vilka de är eller att bryta några regler för att få reda på info om dom så jag kan börja tjäna dom ic för jag vill inte ha någon sån dålig rp. Jag är ny till rp men är helt okej på de skulle jag säga själv har tagit de seriöst dom få timmarna jag har spelat rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna ansöka till polis och att kunna hjälpa servern med att höja rp nivån och att visa extremt hög rp nivå själv.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay av 3 av mina kompisar som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en polis och hjälpa människor och att kunna ha roligt i stora scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesse
Vad är ditt discord namn? Jesse2K#0002
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Martin Bergström han är 27 och vill bli polis. Han har hjälpt extremt många i stan med små tjänster men nu vill han hjälpa folk med större tjänster. Som han kan göra inom polisen, han vill kunna hjälpa och ha koll på stan så inget händer. Han vill kunna ha ett jobb han älskar och vill gå till dagligen som han trivs på. Han har haft en pappa som har varit polis chef i en annan stad som han har set upp till ganska mycket, sen när han dog så ville Martin också bli polis och hålla koll på den stan han bor i som hans pappa gjorde.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna RPa på serven med ett jobb. Jag har bra och hög rp nivå och kommer rp så bra jag bara kan från min sida. Göra roliga och stora scenarion som båda sidorna har roligt i, vill att folk ska kunna ha rolig rp runt mig och att folk tycker jag är bra på de jag gör och jag börja med rp då jag har set massa streams som rpar och har tyckt att de är roligt att kolla på och vill testa de själv jag vill kunna gå in på en server jag gillar att vara inne på och att jag inte tröttnar för de är dålig rp för jag tycker de är ganska bra rp och vill hjälpa att göra den ännu bättre genom att göra mitt bästa. Själv vill kunna rp med kompisar som har tipsat om serven och vill kunna ha roligt med dom utan att veta att man vet vilka de är eller att bryta några regler för att få reda på info om dom så jag kan börja tjäna dom ic för jag vill inte ha någon sån dålig rp. Jag är ny till rp men är helt okej på de skulle jag säga själv har tagit de seriöst dom få timmarna jag har spelat rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna ansöka till polis och att kunna hjälpa servern med att höja rp nivån och att visa extremt hög rp nivå själv.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay av 3 av mina kompisar som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en polis och hjälpa människor och att kunna ha roligt i stora scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!