Nekad Lulbo | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulbo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101331126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lulbo Jonsson

Vad är ditt discord namn? LaZerLulbo#0862

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Åke. Han föddes i Ryssland och flyttade till Sverige med sin familj när han var 5 år gammal. När han hade börjat i skolan så träffa han en kille som hete Janolof. Viktor Åke hade en bra barndom men när han var 19 så flyta han till staden Unive med Janolof. De båda var nöjda med deras hem i Unive. Jag var väldigt intresserad i bilar. Viktor Åke är en glad man eftersom han aldrig ger upp. Han har sagt att "om man bara försöker lite till så går det".

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelisted för att jag har RolePlayat nu mer en ett år och tykcer det är roligt att få spela med kompisar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är den ända servern som jag faktiskt tycker är rolig och kommer att spela på så mycket jag kan. Det är den roligaste servern jag har spelat på hittills och det skulle vara extremt skoj att vara whitelisted på Unive.

Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner Fivem så ville jag spela en svensk server då såg jag multistaden men nu så kallad unive. Jag tipsade även några kompisar att testa och dom kör på server så ofta dom kan nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mest att ha roligt men också att ha seriös Roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM, men inte så mycket
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top