Nekad Zandero | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 832 — Övrigt
Anledning: Korruption inom yrke snor vapen ur polisförråd, stashar och ger till en vän
Personal: Toris
Datum: 2026-04-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev bannad för att jag var korrupt polis och tog vapen från beslaget vilket jag inte får göra enligt reglerna.

Tar du ansvar för det som hände? Jag spelade som polis och hade tillgång till beslagtagna vapen istället för att göra rätt så tog jag några av vapnen och använde dem själv jag tänkte inte riktigt på konsekvenserna just då och gjorde ett dåligt val.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det var fel eftersom man inte ska missbruka sin roll som polis Jag bröt mot reglerna och gjorde RP sämre för andra som polis ska man vara seriös och följa reglerna inte utnyttja situationen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ja jag har fattat att det jag gjorde var fel jag borde ha tänkt mer på reglerna och hur det påverkar andra spelare om jag får spela igen kommer jag sköta mig och inte göra om samma misstag. Det var flera månader sedan och jag har blivit mogen och blivit äldre är 15 nu och är mogen och vill försöka få en andra chans efter som jag ångrar det jag gjort något extremt mycket och hoppas verkligen att ni kan ge mig en till chans.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag erkänner att jag gjorde fel och försöker inte skylla ifrån mig jag vill gärna komma tillbaka och spela på ett bättre sätt jag gillar servern och vill bidra till bra RP istället för att förstöra. Har bild på min ban om det behövs kan inte skicka här i forumet tydligen.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 500kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Lasse
Unive Staff
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 500kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Lasse
Unive Staff
vad menar du med tidigare incidenter? och varför är det inte toris som svara efter som det är hon som banna mig
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 500kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Lasse
Unive Staff
Och om jag betalar har jag kvar minna importer och allt jag hade så ni inte typ tar bort min karaktär för jag hade importer
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 500kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Lasse
Unive Staff
och om jag betalar får jag till backa minna roller som jag hade
 
Nej din karaktär är borta samt bilar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top