Nekad dalle_4đŸŒč | Beslut Överklagan [GT]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

nyx040

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Ditt discord namn: dalle_4

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad för typ av beslut gÀller det? indraget allt och blacklist

Vem/vilka tog beslutet? shabbe

Varför tror du sjÀlv att beslutet togs?
Jag tror sjÀlv beslutet togs mest för att jag först sa att jag inte hade clip fast jag egentligen hade det och för att jag e cop i situationen. Jag förstÄr att det sÄg dÄligt ut frÄn ert perspektiv och jag fattar varför ni reagerade pÄ det. Men samtidigt var hela situationen vÀldigt stressad eftersom de försökte kidnappa vÄr grabb och jag tÀnkte inte helt klart i stunden. Det var aldrig min tanke att försöka lura staff eller skapa problem. utan jag hanterade bara situationen dÄligt.
Jag förstÄr om jag ska fÄ ett straff för det som hÀnde men jag tycker fortfarande inte att permanent blacklist kÀnns rimligt för just detta. Speciellt inte nÀr jag nyligen köpte unban för att komma tillbaka och försöka spela seriöst igen.

Hur Àr beslutet felaktigt?
Ja först ville jag inte visa klippet eftersom jag sjÀlv visste att jag gjorde fel och jag fattade redan situationen. Det var aldrig för att försöka ljuga ihop nÄgot stort eller gömma det ifrÄn staffs. utan mer för att jag visste att det sÄg dÄligt ut och jag blev stressad i situationen. Till slut sÄg ni ÀndÄ klippet och sÄg att jag e cop. sÄ jag försöker inte neka det som hÀnde. Jag förstÄr helt att jag ska fÄ ett straff för det jag gjorde och jag sÀger inte att jag Àr oskyldig. Om ni vill dra in min krim sÄ kan jag ÀndÄ förstÄ det eftersom jag faktiskt gjorde fel. Men jag tycker verkligen inte att detta borde leda till permanent blacklist.
Anledningen till att jag tycker det Àr för hÄrt Àr för att blacklist i mina ögon borde vara för folk som förstör servern grovt, fuskar, trollar konstant eller upprepade gÄnger visar att de inte kan följa reglerna. Det hÀr var mer ett misstag i stunden dÀr jag hanterade situationen dÄligt inte att jag försökte förstöra för servern eller spela oseriöst hela tiden. Jag köpte dessutom unban för bara 4 dagar sen för 2k för att jag genuint ville komma tillbaka och spela seriöst igen. Hade jag haft tanken att fortsÀtta bryta regler eller skita i servern sÄ hade jag aldrig lagt den summan för att komma tillbaka. Det kÀnns dÀrför vÀldigt konstigt att direkt fÄ permanent blacklist sÄ snabbt istÀllet för ett mildare straff. Jag tycker ocksÄ att det borde finnas skillnad mellan att göra ett regelbrott och att bli helt blacklisted frÄn möjligheten att spela. Jag kan förstÄ indragen krim eftersom det Àr kopplat till situationen men en permanent blacklist kÀnns som ett alldeles för stort steg jÀmfört med vad som faktiskt hÀnde. Jag vill verkligen fortsÀtta spela pÄ servern och jag Àr beredd att ta konsekvenser för mitt misstag men jag hade uppskattat om ni kunde tÀnka om kring just blacklisten och istÀllet ge ett straff som Àr mer rimligt Och Àrligt talat förstÄr jag inte heller hur det rÀknas som 0 social RP nÀr hela situationen började med att de skulle kidnappa vÄr grabb.

Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mNmBPIlM2v7FaBH9X?invite=cr-MSxjc28sMTY1NzcxNTQy
en till sak har inte sÀtt en regel att man inte fÄr ljug i support om det finns kan ni snÀlla visa mig den

FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja
 
Senast Àndrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hÀnsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte hÀva din avstÀngning under normala omstÀndigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att hÀva avstÀngningen mot en avgift pÄ 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att slÀppa in dig pÄ servern igen.

Detta erbjudande Àr slutgiltigt och gÄr inte att förhandla. Om du inte Àr intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstÄ frÄn att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vÀnliga hÀlsningar,
GT
Unive Staff
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hÀnsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte hÀva din avstÀngning under normala omstÀndigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att hÀva avstÀngningen mot en avgift pÄ 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att slÀppa in dig pÄ servern igen.

Detta erbjudande Àr slutgiltigt och gÄr inte att förhandla. Om du inte Àr intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstÄ frÄn att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vÀnliga hÀlsningar,
GT
Unive Staff
detta Àr en beslut överklagan inte ban överklagan
 
Och Àr du intresserad att fortsÀtta dialogen frÄn vÄrt Erbjudande?
 
Tillbaka
Top