Nekad Zyqxt | Medlem ansökning [ville440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zyqxt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965462353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? ZyqXt#6089

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jake London och han är 20 år. Han har bott i Sverige i 13 år och hans intressen är Bilar! När han inte jobbar så gillar han att köra runt med sin Volvo 945 i stan och åka roadtrip med sin vän. När han var 7 år så behövde han flytta från London till Sverige! Han förlorade alla sina vänner och han var väldigt ledsen. När han började skolan i Sverige så blev han mobbad för han inte hade några vänner. Sen var han blev 18 så flyttade han till Unive och han började jobba som Postnord han var nöjd med jobbet. Han jobbar fortfarande på Postnord. Han har jobbat på Postnord i 2 år nu och han börjar bli tröttare och tröttare på sitt jobb. Han funderar på att försöka bli Polis för han tror Polis kommer passa han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en seriös RP. jag kan skapa realistiska scenarion. Och för att få ett seriösare jobb! Det är den ända roleplay servern som jag spelar på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en hög RP-Nivå och Community på Unive är väldigt bra!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på massa svenska youtubers som spelade Unive! Och för att jag kollade på min vän när han körde det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra RP med att få ett nytt yrke. Och utveckla det!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli kriminell för det är den RP jag gillar mest! men det finns ju också andra yrken som är jag gillar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka