Nekad Zveft | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zveft

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? zveft.

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007

Berätta om din karaktär. Alberto Sakim, namnet på min karaktär, är en 23-årig invandrare till Sverige. Han har kämpat i den här delen av världen och blir alltid hoppfull. Alberto anlände till Sverige med sin bror, Abdi Sakim, en polis för tillfället. Tidigare, medan Alberto bodde i Afghanistan, brydde han sig inte riktigt om skolan eftersom han trodde att han skulle klara sig bättre utan den. Han ångrar sig nu och vill spola tillbaka klockan. De flesta av Albertos kompisar från hans tid i Afghanistan är antingen borta eller för fattiga för att kunna kontaktas. Alberto reste till Sverige för att göra en nystart och visa för Abdi att han kunde försörja sig själv. Eftersom Alberto är modig och hängiven alla han möter, kommer Alberto att göra sitt bästa för att möta sina rädslor. Alberto kämpar för att lita på människor som antingen döljer saker för honom eller knappt interagerar med honom. Alberto är verkligen intresserad av att jobba som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sedan jag skaffade en dator har jag spelat mycket rp. Möjligen för att se till att alla har kul på servern och för att bidra till det med fantastiskt rp. Jag respekterar alla jag möter, även om jag inte gillar dem, vilket kan vara hur jag skiljer mig från andra spelare. Jag tror att alla har möjlighet att bevisa att de kan avancera vid efterföljande tillfällen. Som sagt tycker jag om rollspel, och jag har mycket erfarenhet av att göra det, efter att ha ägt en server två gånger och vart staff i höga staff positioner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du tex blir jagad av polisen du låter du dem ta dig och då vinner dem secnariot eller att du kanske blir rånad och istället för att fly ger du motparten dina grjer för att då låta dem vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a, jag har läst serverns regler. Ett exempel på RDM är när man inte ska mörda folk utan anledning. Samma sak gäller för VDM, fast det handlar om att använda fordon. Med sunt förnuft innebär det att man ska använda logik och tänka efter innan man agerar, eftersom det får konsekvenser. Combat logging är när en person lämnar spelet för att undvika att förlora sina saker när man är i strid.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. Som jag sa tidigare har jag ägt servrar och varit staff. Jag har spelat på Unive tidigare men slutade för ett tag sedan. Nu är jag tillbaka och tänker att jag borde fortsätta spela igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-07-09. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka