Nekad Zueside | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zueside

Icke Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142090698/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Zueside#0327

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Jag är en 24 årig kille som heter Milo Mikhailov som är född i Ryssland. Kom till Sverige när jag var 4 år eller snarare var tvungen att fly till Sverige pågrund av att min så kallade pappa misshandlade morsan pågrund av att hon ville inte vara med pskyfall som dricker och är våldsam hela tiden, hon fick nog så vi drog. Vi åkte till en stad som heter Multistaden och nu är vi placerad i ett tryggt ställe och nu vill jag och min mamma börja om på nytt.

Jag har jobbat som mekaniker i 3 år och är väldigt lugn och hjälpsam person, har varit i Sverige nästan hela mitt nu så kan språket klockrent.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tillgänglig nästan hela tiden och vill hjälpa och träffa nytt folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För Multistaden är seriösa och jag vill ta detta på allvar.

Hur hittade du Multistaden? Kompisar har berättat och jag sett några streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa alla och vara så seriös som det bara går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan än Multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka