Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_POLKAGRISEN_/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? zubbis#5329
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Ruben på 25år är en av de roligaste karaktärerna att titta på i GTA V RP. Han inspirerades av en person som bad örjan om skjuts hem. När Örjan sa nej började han förolämpa Örjan med Norrlands slang som du inte hör varje dag.
Ruben är den perfekta återspeglingen av Örjans minne av den dagen. Medan Örjan har ett anständigt minne verkar hans karaktär inte komma ihåg hur han kom in i Los Santos, men han är fast besluten att göra ett namn genom att följa fotspåren från norrländska motorcykel gängen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag hade bidragit till mycket starkare och högre nivå med mitt roleplay och jag vill utveckla mig själv inom mitt roleplay. Och sen så kommer jag kunna bidra till att hjälpa servern och mer genom att skaffa jobb och sånt. Jag kommer också kämpa väldigt hårt för att andra ska kunna ha en bra roleplay med mig och att jag kan roleplaya med andra på ett seriöst sätt så att jag kan bidra till denna server på ett bra sätt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar väldigt seriöst och bra gjord samt verkar ha ett väldigt trevligt Community.
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ställa till med roliga seriösa scener inom rp och kunna bli bättre inom rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? zubbis#5329
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Ruben på 25år är en av de roligaste karaktärerna att titta på i GTA V RP. Han inspirerades av en person som bad örjan om skjuts hem. När Örjan sa nej började han förolämpa Örjan med Norrlands slang som du inte hör varje dag.
Ruben är den perfekta återspeglingen av Örjans minne av den dagen. Medan Örjan har ett anständigt minne verkar hans karaktär inte komma ihåg hur han kom in i Los Santos, men han är fast besluten att göra ett namn genom att följa fotspåren från norrländska motorcykel gängen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag hade bidragit till mycket starkare och högre nivå med mitt roleplay och jag vill utveckla mig själv inom mitt roleplay. Och sen så kommer jag kunna bidra till att hjälpa servern och mer genom att skaffa jobb och sånt. Jag kommer också kämpa väldigt hårt för att andra ska kunna ha en bra roleplay med mig och att jag kan roleplaya med andra på ett seriöst sätt så att jag kan bidra till denna server på ett bra sätt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar väldigt seriöst och bra gjord samt verkar ha ett väldigt trevligt Community.
Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ställa till med roliga seriösa scener inom rp och kunna bli bättre inom rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte