Nekad Zqweet | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zqweet

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Zqweet

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2004

Berätta om din karaktär. jag heter Alfred Een, kommer från en normal bakrund skulle jag vilja säga jag har vädligt posetiva känslor och gillar att utforska nya sker och lära mig nytt, inga specifika intressen just nu men kan va kul att se vad som såkallat finns att göra men kanske att testa på vara, kriminel eller att vara polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vill testa dett roleplay typen av spel, detta är första gången jag joinar en sån här server men jag natar att när man väll kommer in i grejen kan man bidra med något bra, som att söka något jobb eller kanske bara ha kul och skaffa vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? hittar inte om detta i reglerna men om någon kan visa vart detta står om kan jag gärna läsa igenom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att om man dör eller något liknade att man har 12-timmars-reglen vilket gör att man måste vänta i 12 timmar eller så

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej, första gången jag testar på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är ny på det här och vill lära mig mer

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, motpartens vinst i ett scenario samt ta upp några fler av grundreglerna.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka